Monstrul din Loch Ness este un animal care nu face parte din nici o familie,sau specie!Acest animal e unul dintre cele mai studiate animale din Criptozoologie(stiinta care se ocupa cu descoperirea animalelor disparute sau a celor nedovedit ca exista)El se spune ca traieste in Loch Ness din Scotia.
Legenda a aparut pe 2 Mai 1933,cand a fost publicata stire ca acest monstru a fost vazut.Un cuplu a marturisit ca un monstru era la mal,traversand drumul de pe tarm.Pe mal s-au gasit urme imense ale unui "animal" patruped.
In 1934 o faimoasa fotografie,arata ca o creatura asemanatoare unui dinozaur: Plesiozaurul.Plesiozaurul Wikipedia(explicatie)-Plesiozaurul acvatic, se presupune că a dispărut împreună cu restul dinozaurilor, cu 65 de milioane de ani în urmă.Loch Ness a fost inghetat total in timpul erei Glaciare asa ca Plesiozaurul nu avea cum sa supravietuiasca in apele Loch Ness-ului.
In anii 60' multe universitati Britanice au organizat excursii la Loch Ness.Folosind un sonar( este un aparat destinat descoperirii și determinării de la suprafață a poziției obiectelor aflate sub apă)Cert este ca cu totii au detectat obiecte subacvatice imense.
Cam atat pe azi!!!Sper ca v-a placut!Am folosit putin Wikipedia pentru ca nu stiam explixatile la toate chestile alea!
NEXT:Povesti scurte #2
CITEȘTI
Povesti Horror/Mituri Si Legende
KorkuOmg ce analfabetă eram :))) Pentru prima oara #1 in HORROR pe data de 05.03.2017