100 yıl önce büyücüler ile özel güçleri olan nemnuslular büyük bir savaş başlattı. Büyücüler gücün hep onlarda olmasını istiyorlardı. Ama özel güçleri olan nemluslular ise bunun kötü bir fikir olduğunu ileri sürdüler. Eğer güç büyücülerde olsaydı diğerlerini ezecekler ve güçlerini ellerinden alacaklardı. Kimse savaş istemiyordu ama büyücüler onların gözünü korkutmak için akşamın karanlığında bir iki kişiyi öldürmüştüler. Nemlus halkı bunun devamının geleceğini düşündü. Bu yüzden öne çıkan büyücüler ile bir toplantı istediler. Gelecek gün buyuculerin başı olan drake ile nemlus halkının öne çıkan lideri serius bir görüşme yaptılar .
Drake : benimle savaş yapmak istemezsin kardeşim ( o evet kardeşler) .
Serius : ben zaten savaş istemiyorum. Anlamıyor musun drake bundan sadece biz değil herkes zararlı çıkacak. İnsanlar ölecek! Herkes ölecek drake.
Drake : hahhhaaa. Seni zavllı. Kardesimsi ama zavallısın. Söylesene insanlar kimin umrunda. Güç... varken,insanları bize hizmet ettirmek varken onları nasıl düşünebiliyorsun. Bazen kardeşim bile olduğuna şüphe duyuyorum.
Serius : Annem bu halini görse utanırdı. Böyle bir çocuğu olduğunu görse ne suç işlediğini sorardı kendine.
Drake : suus! Bay iyilik timsali. Sen zaten benim haytımı kararttın. Sen zaten evin en çok sevileniydin,"ailemizin gurur kaynağı, sevgili serius."
Serius bunlarda rahatsız olmuş bir şekilde lafı değiştirdi.
Serius : her neyse. Bak bu bizim savaşımız. Bunun yüzünden insanların zarar görmesini istemiyorum.
Drake : o zaman canım kardeşim savaş olacak.
Serius : Ne!!!. Hayırr. Öyle birşey asla olmayacak.
Drake: sen bilirsin. Ozama savaş başladığında bakmakla yetinirsin.
Serius napacağını bilemez. Ama bir karar vermek zorunda kalır. Onlar istesede istemese de bu savaş olacaktı. Bu yüzden en iyi karar biraz zaman istemek olduğunu düşündü.
Serius: Tamam... ama bize biraz zaman ver.
Drake: ne. Kabul ettin demek. Bay iyilik timsali insanlar için savaşı mı kabul etti. Hahaaa. Tamam sana 10 gün süre . Ama şunu söyleyeyimki bundan sen zaralı çıkacaksın.
Serius: hayıır. Bu kadar zaman yetmez. Nasıl b-
Drake: umrumdamı sanıyosun hazır ol ya da olma 10 gün sonra o savaş olacak. Şimdi defol burdan
Seriusun aklina birsey gelir veSerius: tamam ama bu savaşı burda yapamayız.
Drake : o neden miş. Nesi var buranın.
Serius: bak ben zaten bu savaşa hem kendi halkım ve diğer ınsanların zarar görmemesi için giriyorum değilmi. Savaş olrsa onlar da zarar görür.
Drake: hahhaaa. Tamam. O zaman sarayın dışındaki vadide yapalım bunu . Başka itirazın yoksa git artık.
Ve artık savaş günü glemişti. Büyücüler & Nemluslular.
Savşta herkesin orda olacağını zannediyordu drake.ama güçleri daha yüksek olan yani daha gelişmiş olan nemluslular sarayda saklanmışlardı.
Ve savaş başladı. Drake onlara karşı bir olum büyüsü gönderdi. Seriusun su gücü ile bir su duvarı örüldü. Herkesin gücü farklıydı. Kimisi güç kalkanı kimisi su toprak ateş ve hava kullanıyordu. Savaş çok dehşet bir şekilde devam ediyordu.
Bu sırada sarayda kalan nemlus halkından kişiler sarayın dört bir köşesinde duruyorlardı.
İçlerinden biri " seriusun planı işliyor. Bakın son defa tekrar edicem . Serius bize işaret verdiğinde diğerleri ile birlikte onu da saraya ışınlıyıcaz. Bıze bu konuda yardım eden büyücü arkadaşımız helen onları buraya getirdikten sonra sarayı boş bir yere ışınlayacak. İçinde hayat olan bir yere. Ki bu konuda da daha önce bir araştırma yapıp nereye gideceğimizi planladık. Ve bizde helen'e yardım amçlı bir kaç belirli bölgeye gidicez ve ona elimizden geldiği kadar. Yardım edicez "
Serius ile drake sert bir savaş yapıyorlardı.ve birden serius. Drake'e
"Sana bir kehanette bulunuyorum"
-ne sen ne saçmalaıyorsun.
-bak kardesim öyle bir su bükücü gelecekki diğer elementleri de kullanabilecek . Ve o senin büyücü soyunu kurulacak ve kayıp krallığın başına geçecek.ve o krallığo yonetecek
-öyle bir şey olmayacak
Dedi ve Serius un bir boşluğundan yarlanıp ona bir ölüm büyüsü gönderdi. Ve serius oldü.
Kırallıktan bunu gören gözlemciler ordakileri buraya getirdikten sonra sarayı başka bir yere ışınladılar.Drake kendine gizli bir büyü yapıp o kehanetteki kişiyi oldurecegine yemin etti.bu büyü sayesinde hiç yaşlnmadan o 'nu bekledi.
Yüz yıllardır drake o nu bekldi. Beklerken kendinede bir ordu hazırlıyordu. O karşısına çıktı mı kendisiyle beraber savaşacak kişiler lazımdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kayıp krallık
Fantasyinsan ne olduğunu bilmeden yaşar mı. Ben tamı tamına 17 yıl yaşadım. Şimdi ne olduğumu biliyorum ve basimda ki beladan kurtulmaya çalışıyorum. Gücümü öğreniyorum ve geliştiriyorum. Sevdiğim kadını annemi kaybettim. Ve artık tek çıkışı yolum bu akde...