YAKIŞTIRMA

114 4 0
                                    

Ben melisa 16 yaşındayım eskisehirde yaşıyorum ama ilçesi sivrihisarda okuyorum fahri keskin fen lisesi...
Yine okulda sıradan bir gün en yakın arkadaşlarım buşra gökçe elifle beraber kütüphanede oturuyoruz. Gökcenin sevgilisi var bizden bir üst sınıfta adı ali. Aliyi severim yakistiririm onlari da o kütüphaneden sorumlu olduğu için sürekli oraya gideriz beraber otururuz. Onun en yakın arkadaşı Habip. Beni onla yakistirmaya başladılar ama ben onu hiç sevmezdim çok egolu derlerdi onun hakkında ama benim egom onun egosunun yanında ne ki ıkimizde fazlasıyla egoluyuz. Bu habipin bizim yan sınıftan sinem diye bi kızla adı çıkmış neymiş habip sineme sürekli mesaj atiyo peşini birakmiyormus hay götüm sinem kim habip kim ya :)) Habip okulun bir günü nöbetçi ve artık kızlar sürekli habip diye diye aklımı karıştırıyorlar aslında dikkatimi çekiyordu Allah var yakışıklı hele bide bir gülüşü var tutulmamak elde değil. Nöbetçi olduğu için bizim sınıfa geldi hocaya bişi sordu bende on sıralarda oturuyoruz kızlarla birden seninkiii diye bağırdılar çocuk bile duydu ben kıpkırmızı oldum direk dönüp kızlara napiyonuz lan diyip 2 3 tane yapıştırdım. Aslında hoşuma da gitmişti. Sonra sürekli gözüm onu arar olmuştu oda beni her gördüğünde bakıyordu çok tatliydik :)) Gokceye Aliye gidip sinemle arasında bişi oldup olmadığını sordum ve heyecanla onların gelmesini bekledim. Onların geleceği yoktu ben gittim kütüphaneye baktım bunlar gülüyor aliyle gökçe noldu dedim hiç dediler. Sınıfa gittik ne dedi diye sordum sadece dedikodu dedi yok bişi demiş . Ali gokceye melisa habipten mi hoşlanıyor diye sormuş bunlarda hayır demiş yani bana öyle dediler. Tabi sevindim arasında bişi olmadiklarina ama karın yağdığı ilk gün dışarı çıktım ve yanildim gorduklerimle...

Devamı çok heyecanlı olcak oy verin lütfen 🤗🤗         

İMKANSIZA VURULMAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin