Numaraaa

71 2 1
                                    

Kusura bakmayın arkadaslar bu hafta sınav olduğu için pek fazla yazamadim mesajlarınız geliyor çok çok teşekkür ederim güzel dualariniz için 😚😚

Artık bakismalar azaldı sanki gerçekten sinemle aralarında bişi var gibiydi öyle hissediyordum. 
Normal sıradan bir gun dahaydi okulda nobetci olma sirasi bize gelmisti. Arkadaslarla nobetci masasinda oturuyorduk. Bizim sinifta Ali diye biri var benim en yakin aekadasimi seviyordu bazen iyi anlasirdik onla ona habipi soylemistim biz otururken habipte arkadaslariyla karsimizdalardi. Durup dururken Aliye gidip habipin numarasini alsana dedim. Şakasina demistim tabikide. Ama cocuk direk onun yanina firladi arkasindan bagirdim ama dinlemedi. Ben hemen utandim ve saklandim. Ali numarayi almis yanima geldi. Allahiiimm acaba biliyor muydu benim istedigimi nasil heyecanlanmistim direk kaydettim ve wpden baktim gercekten onun numarasiydi... Aliye kocaman sarildim. Yerimde duramiyordum o yana bu yana zipliyordum. Kizlar yanima geldiginde hemen sarildim ve kucuk ciglik attim habip bize bakip güldu. Kizlara hemen anlattim numara isini bana mesaj at falan dediler ama atmadim atamadim nasil tepki verecegini kestiremiyordum. Belkide numarasini benim istedigimi bilmiyordur. Her neyse cok guzel birgundu bu kadar sogukluktan sonra iyi olmustu bu benim icin... Surekli wpden onun cevrimicişini izliyordum bazen kendi kendime yaziyordum ama atma cesareti bulamiyordum. 2 gun gecti kizlar ona sevdigini hissettir diyorlardi surekli yani bence anlamistir o kadar salak degilse... bir plan kurduk kizlarla tabi sinif arkadasim alide yardim etcekti. Birden kizlarin aklina cok guzel bir fikir geldi. Sanki numarasini hic almamis gibi yapip Aliyi tekrar gonderip bu sefer melisa istiyor dicekti eveett eveet bu cok guzeldi hem nasil tepki vereceginide ogrenirdik ve hemen Aliyi onun yanina gonderdik. Sabirsizlikla Alinin gelmesini bekliyorduk ve Ali geldii kosarak yanina gittik ve olanlari anlatmaya başladı....

Tatil olduğu icin artik sık sık yazmaya çaliscam.. Oy vermeyi unutmayın...

İMKANSIZA VURULMAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin