joyce pov
we gaan allemaal naar boven om te slapen. ik en mick zijn heel boos op iedereen, omdat ze niks tegen ons verteld hebben. ze hebben ons nog gevraagd om in de club te komen. ik zij dat ik er nog een nachtje over moest slapen.mooi niet dus, ik kom niet in hun stomme club, wat denken ze wel niet. het is toch allemaal al voorbij, wat moeten ze dan nog van ons.
terwijl ik naar mijn kamer loop hoor ik in victor's kantoor iets geks. "Ja ze geloofden het allemaal" zegt Victor. Wat geloofden we allemaal? Dacht ik bij mezelf. 'Hahaha, ze denken nu allemaal dat je dood bent. Zelfs robbie' zegt hij weer. Ik denk geen seconden na en ren naar boven.
nienke pov
'ja maar toch, hij is nu dood en ik heb dat gedaan'' zeg ik tegen amber. 'neeeee, het is niet.'' amber wordt onderbroken door hard geklop op de deur. ''nienke, amber' hoorden we Joyce roepen. ze leek ik paniek. 'kom binnen'! Joyce komt binnenstormen en begint te praten. 'victor shwic van swieten fnkdjw bellen wiwjqk niet wknwk dood ceiwdn' zegt Joyce. 'kan je dat ook in het nederlands zeggen'? 'victor was net aan het bellen' zegt Joyce. éhhh oke, en waarom kom je dan als een malloot binnenstormen'? lach ik. 'nou hij was aan het bellen met VAN SWIETEN' zei ze.'ik en amber zeiden allebij tegelijk ''WAT''. 'Ja ik hoorde hem net zeggen dat wij denken dat hij dood is en dat zelfs robbie dat denkt' zegt ze.
Amber pov
Na 5 minuten stilte zeg ik uiteindelijk: 'kom alsjeblieft bij de club, we hebben jullie nodig' tegen joyce. "Ja natuurlijk kom ik er nu bij" zegt ze vol overtuiging.
We lopen naar beneden om iets te eten, maar als we beneden aankomen horen we een ijselijke gil uit appie's kamer komen. Ik ren er meteen naar toe. "AP" roep ik als ik de deur opendoe. "HELP" roept appie. Als ik zie wat er aan de hand is begin ik ook te schreeuwen. Nienke en joyce komen bezorgt aanstormen. "Waarom gillen jullie zo" vraagt joyce maar is stil als ze appie ziet. "WAT GEBEURT ER MET MN GEZICHT" zegt appie. "Ik weet het niet" zeg ik ontwetend. Nienke kijkt goed naar zijn gezicht en zegt dan uiteindelijk "je veranderd weer terug" tegen appie. We kijken haar alle drie verschrikt aan en joyce en ik kijken weer terug naar appie. "Huh, ja" zegt joyce. "YAAAAAAAY JE WORDT WEER DE OUDE" zegt amber. Op dat moment komt Victor aanlopen. "Wat is dit voor onnodig geluidsvertoon, addergebroed" hij duwd ons opzij en loopt richting appie. Hij schrikt wanneer hij het ziet. "WAT GEBEURT ER MET JOU" zegt hij. "Ik verander weer terug naar mezelf" zegt appie alsof het niks is.Fabian pov.
Appie en de meisjes hebben me alles verteld. Ik ga nu langs iedereen zn kamer op te zeggen dat er vanavond clubvergadering is in de woonkamer. Victor vind het niet erg want hij heeft vanavond een date met ene Annabel. "Huh, Victor, heb jij een date"? Had amber nog gevraagd. Iedereen had verbaast naar hem.
Ik Ben nu bij iedereen geweest behalve bij Patricia want die wilt de deur niet open doen. Ik probeerde nog uit te leggen waarom ik niks had gezegd over Patricia maar ze wilde niet luisteren.
Als iedereen uiteindelijk in de woonkamer zit begin ik maar met praten. "We hebben heel veel te bespreken" zeg ik tegen de club. "Ten eerste de inweiding van noa, mick en joyce". We hadden alles al klaargezet, zoals kaarsen. We zaten met de club en de drie nieuwe leden in een kringetje. "Zeg mij na" zeg ik tegen de drie. "Ik noa van rijn/mick zeelenberg/ joyce van bodegraven zweer plechtig dat ik alle leden bij sta in voor en tegenspoed. Ik zweer op het graf van iedereen die ooit overleden is dat ik het geheim voor eeuwig zou bewaren en ik zweer op mijn eigen bloed dat ik nu lid ben van de club van de oude wilg" ze zeggen alles eenvoud een na en iedereen krijgt een prikje in zn vinger. De vingerafdrukken staan nu ook op het blad. "Het volgende wat we moeten bespreken is Victor. Jullie weten allemaal dat hij aan het bellen was met van swieten, wie gaat dit uitzoeken"? Vraag ik. Mick en joyce steken hun hand op. "Oké mooi" zeg ik weer. "Eeeeeen ik" zegt appie. "Wie gaat mij helpen" vraagt hij. "Dat doe ik wel" zegt amber. "Oké dan doen jullie dat en dan zoeken wij wel uit of het mysterie helemaal over is" zegt Nienke. "En wat doen wij dan" zegt Jeroen. "Het lijkt me beter dat jij nog even voor noa blijft zorgen" zegt Nienke. Jeroen knikt ja en we ruimen alles op om te gaan slapen.
----------------~----------------
Tnxx voor de reacties en de votes ❤️❤️
JE LEEST
Het huis Anubis en de terugkeer van Isis ~ fanfictie
FanfictionHet huis Anubis en de terugkeer van Isis is een vervolg op de serie ❤️ het gaat over de godin Isis, de godin van de magie en het mysterie, die terugkomt om de kinderen in het huis te waarschuwen voor het volgende mysterie.