*Travis*
Fata asta e nebună sau se preface?! Eu doar am venit să ajut nu am nevoie să fac pe super eroul pentru "o tăvăleală". O văd cum înaintează spre mine ca o felină ce e pregătită de atac.
-Trav...Spune uitându-se în ochii mei cu o privirea seducătoare.
Văzând-o cum se învârte în jurul meu doar în chiloți si sutien puteam să jur că vrea o tăvăleală. Se oprește în fața mea, pune o mână pe pieptul meu şi se ridică pe vârfuri pentru a ajunge mai aproape de urechea mea şi îmi spune:
-Sper că nu ai speranță la vreo tăvăleală deoarece nu o să se întâmple. Fii băiat bun şi ieşi din baia mea, din apartamentul meu. Şopteşte seducător la urechea mea şi mă bate de două ori cu palma pe piept.
Se intoarce cu spatele şi se duce spre oglindă. Nu pot să nu mă holbez la fundul ei. Mă întorc pe călcâie şi mă îndrept spre uşa băii
-Stai! O aud pe mica scorpie spunând când pun mâna pe clanța usii. Poți te rog să omori tarantula de pe oglindă?
Las bâta jos şi mă apropii de oglindă pentru a vedea tarantul de groază
-Unde e tarantul?
-Acolo in fața ta.
In fata mea era un mic păienjenaş. Îl iau în mână şi mă apropii de ea.
-Ăsta e păianjenul? o întreb punând păianjenul la 5 centimetri de fața ei.
Dă din cap speriată în semn că da şi mă apropii mai tare de ea.
-Si eu ce primesc pentru a te scăpa de păianjen? Spun şi apropii păianjenul la 2 centimetri de față ei
-Ce vrei. Spune speriată
-Mmmm... stai să mă gândesc. Mă bat gânditor cu degetul arătător in barbie. Gata. Ştiu ce vreau. Un pupic.
-Bine
Iau păianjenul din fața ei şi o las să se apropie de mine pentru a-mi da pupicul meritat. Se ridică pe vârfuri şi îşi apropie buzele de obrazul meu dar eu îmi întorc capul şi buzele ei ajung pe buzele mele. Cu mâna liberă o lipesc de corpul meu şi încep să îmi misc buzele peste ale ei. Şi ce mai buze! Dau dependență.
La început pare şocată dar într-un final îmi răspunde. Mă pierd în buzele ei şi printr-o mișcare rapidă, Anne se intoarce şi eu ajung în cada ei plina cu apă.
-Ce dracu?! Spun buimac încă în cadă. Eşti nebună femeie?
-Am vazut că te-ai încins şi am zis să te răcoresc. Îmi zâmbește ca un copil mic ce a facut o prostie
-Din vina ta am scăpat păianjenul in apă. Ii spun si ea înjură in barbă.
Ies din cadă şi înainte să işi dea seama ce fac o îmbrățișez pe Anne pentru a mă răzbuna.
-Da-mi drumul, idiotule? Se zbate in brațele mele
Ii dau drumul si imi vine să mă dau cu capul de un perete. Acum pe pielea ei se scurg picuri de apă după îmbrățișarea mea de urs ud.
-Ieşi din baie! Acum! Țipă scorpia la mine
-Pa mica scorpie sexy! Spun ieșind din baie cu o erectie cât turnul Eiffel
CITEȘTI
Idiotul şi scorpia
RomanceCând se întâlnesc nimic nu iese bine. Ea îi spune că e un idiot. El îi spune că e o scorpie. Ea îl urăște din adâncul sufletului fără motiv. El are o placere în a o enerva. "-Eşti sexy când te enervezi. spune el rânjind pervers -Eşti un idiot! îi...