Ajunge în fața mea şi mă prinde de cordonul halatului.
Petru prima oara de când îl cunosc îl analizez. Este îmbrăcat cu o pereche de blugi negri, un tricou alb multa pe mușchi prin care se vedeau tatuajele şi o pereche de bocanci negri în picioare.
Are părul de culoarea caramelului şi ochi albaştri. E cu un cap mai înalt de cât mine.*Travis*
-Te îmbraci? O întreb când ajungem in camera ei
-Nu! Spune scurt
-Bine! Tu ai vrut-o! Îi spun şi mă apropii amenințător de ea.
Mă aşez în fața ei şi trag de cordonul halatului ei. Îi mulțumesc lui Dumnezeu când vad că are lenjerie pe ea. Dacă nu ar fi avut cred ca aş fi sărit direct pe ea.
O ridic în picioare şi o îmbrac ca pe un copilaș mic. Pun ondulatorul la încălzit si observ sub patul lui Anne o dungă blănoasă gri. Ma aplec sub patul ei si observ un motănel pufos gri ce se juca cu un soricel de cauciuc.
Scot pisica de sub pat si încep sa mă joc cu ea.
-Cum se numește chestiunea asta blănoasă? Întreb încă jucându-mă cu pufosenia din brațele mele
-Pisică... se numeste pisică. Poate şi să miaune. Spune scorpia luându-mă în derâdere
-Ştiu că e o pisică. Eu te întrebam care e numele lui.
-Domnul Motănilă e numele lui.
-Şi eu am o pisică Doamna Pisicilă. Acum gata cu barfa pentru pisici şi aşează-te pe scaun. Îi spun luând ondulatorul în mână
Se aşează unde i-am spus, iar eu incep să îi ondulez părul. După 10 minute îi termin de așezat părul şi pentru machiaj folosesc doar puțin rimel şi ruj roşu. Dacă vă întrebați de unde ştiu să fac părul şi machiajul fetelor este numai şi numai vina surorii mele. Da, am o soră mai mică cu 2 ani de cât mine. Are 21 şi mereu când eram mici mă punea să îi fac părul şi să o machiez. Se pare ca toate astea au un folos acum.
Îi dau scorpiei o pereche de botine negre cu toc de 10 cm. Mă dau un pas în spate pentru ai analiza ținuta. Mai că îmi curg băluțele când o văd. Rochia albastră îi scoate în evidență formele, iar decolteul ei te bagă în boală.
-Nu nu nu! Spun si Anne se uită mirată la mine Trebuie să schimbi rochia. Sunt şanse de 90% să fii violată si nu vreau să fie din vina mea. Uite, îmbrac-te cu asta. Îi spun arătându-i o salopetă cu pantaloni scurți neagră
-Mda... de data asta mă îmbrac singură. Spune şi ia salopetă din mâinile mele. Gata. Spune dupa ce termina de îmbrăcat.
-Acum e mai bine, nu cu mult dar merge. Hai să mergem.
Ieşim din camera scorpiei şi găsim restul găştii stand pe canapea în sufragerie
-Wow, Trav! Cum aivreuşit să o convingi aşa de repede să se îmbrace şi da fie gata în mai puțin de jumătate de oră? Mă întreabă Anda
-Eee... secretul meu. Spun rânjind pervers. Gata cu bârfa, hai sa mergem.
******************
La media este Anne. Sper să vă placă şi acest capitol❤
CITEȘTI
Idiotul şi scorpia
RomanceCând se întâlnesc nimic nu iese bine. Ea îi spune că e un idiot. El îi spune că e o scorpie. Ea îl urăște din adâncul sufletului fără motiv. El are o placere în a o enerva. "-Eşti sexy când te enervezi. spune el rânjind pervers -Eşti un idiot! îi...