Franchesca's pof
Urrgh natuurlijk moest sandra het weer verpesten. 'hallo meisje hoe heet je' hoor ik jai op de achtergrond zeggen. 'oww had je het tegen mij? Sorry ik was even met mijn gedachte ergens anders' zeg ik een beetje blozend. 'ik ben franchesca en als mijn vriendin, shereen het goed had heet jij jai?' 'eigelijk is mijn voledige naam jozua aaron isaias maar iedereen zegt jai'. Aan de ene kant vind ik het leuk om dat te horen maar aan de amdere kant boeit dat me op dit moment dus geen fliker. Shereen ziet me iets bedenkelijk kijken. 'Oke fijn om te weten. Kaj zullen we die twee maar alleen laten'. Zegt shereen en kijkt me uitdagend aan voordat ze kaj mee naar buiten trekt.
Kaj's pof
'maar waarom laten we ze alleen?' vraag ik niet begrijpend. 'zie je dat dan niet?' vraagt shereen. 'wat zie ik niet' 'sukkel die twee zijn gemaakt voor elkaar'. Zegt shereen terwijl ze me uitlacht. ' hoe kan dat nou ze kennen elkaar nog niet eens een half uur'. Zeg ik. ' wauw heb je heg dan niet gezien'. 'wat'. Hoe ze naar elkaar keken'. Zegt shereen alsof iedereen altijd gelijk daarop let. 'Oke maar ik wou jou eigelijk ook om een gunst vragen' begin ik een beetje onverstaanbaar. 'vraag maar raak'. ' ik kan het hier niet zo zeggen dat moet echt thuis wil je even mee?' 'ja tuurlijk waarom niet'. zegt shereen een beetje twijfel achtig 'ik ga wel even zeggen tegen franchesca dat ik weg ga'. Vervolgt ze.
'Nou dit is mijn huis'. Zegt ik als ik de deur opslot draai. 'wen er maar aan. Ik zal je alle kanten laten zien'. zeg ik terwijl ik me uitkleed. 'kaj waar ben je mee bezig?waarom kleed je je uit?? Kaj alsjeblieft, nee kaj niet doen' zegt shereen angstig.
JE LEEST
Not Just A Fan
FanficWat als de jongen waar jij verliefd op bent 100de fans blijkt te hebben? Wat als zijn beste vriend zijn handen niet thuis kan houden? En wat als je vijand jullie uit elkaar wil drijven?