SUGA POV
Bang!
Aku melepaskan tembakan.
sengaja aku tembak di hujung.
"Jangan Yoongi. Jangan aku mohon" kata Arin..
"Tapi kau yang cari masalah sendiri. Ni kehendak kau Arin" kata ku.
"Mianhae Yoongi. Please Yoongi lepaskan dia." Kata Arin.
"Hani please aku mohon. Kau seksa aku tapi bukan seksa Minhyuk" kata Arin lagi.
Aku lihat muka Hani serba salah.
"Maafkan aku Arin. Aku tak boleh. sebab kau lah Hyo mati. Aku kehilangan kawan aku yang macam keluarga aku" kata Hani
Aku tersenyum sinis.
"Hani. Aku mintak maaf apa yang aku buat. Tapi aku janji dengan kau. Aku akan tolong kau walaupun apa apa yang berlaku" aku mendengar apa yang Arin kata.
Tak Hani.
Kau tak boleh.
Arin tu penipu.
"Kau tipu." Kata Hani.
"Tak. Aku tak tipu" kata Arin.
"Ya kau penipu. Kau buat Hyo mati. Kau pisahkan aku dan Hyo. Kau cuba rampas suga dari aku. Kau buat aku sakit Arin. Sakit." Hani mengetuk dadanya berulang kali.
"Mianhae Hani" kata Arin.
"Berhentilah dengan lakonan kau tu Arin. Aku tak nak dengar." Kata ku.
Aku mengambil pisau.
Dan perlahan lahan aku membuat tanda di tangan Minhyuk.
Darah menitis.
"Sakit" kata Minhyuk.
Muka dia betul betul pucat.
"Yoongi. Kalau tu kau nak. Kau seksa lah Minhyuk. Tapi dengan syarat langkah mayat aku" kata Arin..
Kali ni aku lihat mata Arin seperti ada api kemarahan.
"Hani keluar sekarang" kata ku.
"Tapi" belum sempat Hani bercakap.
"HANI KELUAR!" Jerit ku
Terus hani keluar.
"Kenapa.Takut? Takut aku cederakan kekasih kau ke?" Kata Arin dengan sinis.
Dia masih terduduk.
"Aku tak takut. Cuma aku taknak kau buat orang kesayangan aku mati di tangan kau" kata suga.
"Kenapa aku tak boleh bunuh dia. Kau kata aku bunuh Jin dan Hyo. Apa bukti kau?" Kata Arin dengan senyuman sinis.
Arin dah datang.
"Tak perlu bukti. Aku pasti kau tahu benda tu dalam kepala otak kau" kata Suga. (Serius ni tak de idea)
Arin ketawa kecil dan tersenyum sinis.
"Yoongi kau tahu tak? Kalau Jin hidup semula selepas kau bunuh Minhyuk. Kau rasa menyesal tak?" Soal Arin
Apa dia cakap ni.
"Apa maksud kau ni?" Soal ku.
"Aku cuba tanya dan fikir apa yang kau fikir sekarang ni" kata Arin.
Aku tersenyum sinis. Jadi ni permainan kau Arin.
Kau sengaja melambatkan.
"Arin. Kau memang bijakkan" kata ku.
Aku mendekati Minhyuk.
"Aku tertanya tanya kenapa kau ambil berat sangat kat saeng kau ni. Sedangkan ahli keluarga dia kau masukkan diorang kat penjara dan di hospital sakit jiwa" soal ku.
Aku mendekatkan pisau di lengan Minhyuk.
"Arghh" jerit Minhyuk.
"Yoongi. Aku dah kata kalau kau nak seksa dia kau langkah mayat aku dulu" kata Arin.
"Nak langkah mayat kau? Macam mana aku nak langkah mayat kau sedangkan aku belum bunuh kau lagi. Kalau kau nak ajak aku berlawan dengan kau. Kau tengok kaki kau tu. Tak boleh gerak" kata ku.
Arin menelan Air liurnya.
Aku terus menekan pisau di lengan Minhyuk.
"Arghh" jerit minhyuk lagi.
"Aku kata jangan sentuh dia" kata Arin serta dia cuba bangun.
Bersambung
YOU ARE READING
First Love +Min YoonGi Season2
FanfictionSeason 2 Aku terpaksa berkorban untuk first love. -suga- Aku akan musnahkan dia -hani- Ni sambungan Awake. Highest ranking #203 in Fancifiction (8/1/17) #243 in Fanfiction (8/1/17) #247 In Fanfiction (12/4/17) Start: 1/12/2016 End: 7/1/2017