~2~

179 7 1
                                    

Během pár týdnu se mi ozvalo asi 5 lidí. Všechny jsem je nafotila a byli moc spokojení. Samozdřejmě i já když jsem z toho měla peníze. A o měsíc později se o mojí stránku začalo zajímat více lidí. Jak už ve škole tak různě v okolí. Dokonce i můj i instagram má větší popularitu!

Přidala jsem novou fotku na instagram a šla jsem se vysprchovat. Lehla jsem si a zkontrolovala stránku jestli se mi neozval někdo, kdo by chtěl nafotit fotky. Tři lidi. Asi 30tiletá paní která by chtěla rodinné fotky, pak nějaký 20tiletý kluk který by chtěl a fotky s přítelkyní a poslední, kluk který by chtěl fotky z mladší sestrou. Všem jsem odepsala aby napsali datum kdy se chtějí sejít a pak už sem byla tak utahaná že jsem usnula.

,,Amber? Kam zase jdeš?" Zavolala na mě mamka. ,,Mamii mám zakázku,jdu fotit přijdu večer,pa" Křikla jsem. Vzala jsem si potřebné věci a vyrazila do parku. Dnes jsem měla fotit kluka jménem Dylan s jeho mladší sestrou. Došla jsem k lavičce, Dylan si mě hned všiml a přiběhl za mnou. ,,Ahoj, ty jsi Amber?" Zeptal se mě. Měl hnědé vlasy a křišťálově modré oči. Tuhle kombinaci jsem snad nikdy neviděla. ,,Ahoj, jsem Amber, tak pojďte vybere nějaké hezké místo" Řekla jsem usměvavě.

Byla to sranda. Dylana s Lolou(sestrou) jsem vyfotila a fakt se mi to povedlo. Jsou to milý lidi. Zjistila jsem že Dylanovi je 19 a Lole 9. Dost jsme se seznámili. Dnes fotky trochu doupravím a zítra mu je pošlu. Nedokážu přestat myslet na ty jeho oči. Jsou tak zajímavé. Dokonce jsem si jednu fotku nechala v počítači abych se na jeho oči mohla dívat. Myslíte že jsem divná? Ale tak co jsou to jenom oči nic víc se mi na něm nelíbí.

*Cink* přišla mi zpráva. Byl to Dylan. ,,Ahoj Amber ,moc děkuju za fotky,mě i Lole se moc líbí ,zítra ti pošlu peníze." Rychle jsem mu odepsala a šla si lehnout.

Ahooj všichni ano vím je tu asi po 3 měsícich nova kapitolka. Protože jsem jaksi zapoměla na to že jsem něco rozepsala a teď jsem si nějak vzpoměla😂 vůbec nevím jak často tu budu aktivní ale budu se snažit děkuju za vaši podporu a paa💚
Vaše Lí

NedostupnáKde žijí příběhy. Začni objevovat