Koukali sme na film v kině s Sandy a jedli popcorn. Hrozně jsme se u něj nasmály,fakt nejlepší film. Jak film skončil Sandy navrhla že když už jsou ty prázdniny ,měly bychom si trochu užít,tak že bychom měli jít do nějakýho klubu. ,,Sandy víš jak na tom jsem. Nesnáším kluby a párty.Je tam tolik lidí a hlavně kluků,mužů. Dělá se mi z toho zle,nikam nejdu" odmítla jsem její nabídku. ,,Zlato nic se ti tam nestane ,neboj. Já tě ochránim, nemusíš se s nikým bavit,prostě si to tak užijeme spolu jasný?" řekla vesele. ,,No.." vyhrkla jsem zamyšleně ,,Fajn ,ale jenom kvůli tobě. Mám to u tebe jasan?"
No a proto jsem teď tady. Sedím se Sandy u baru a z druhé strany na nás koukají a mrkají nějací vožralové. Začalo se mi navalovat. ,,Buď v klidu jo? Jsou to nějací pitomci. Pojď tancovat." utěšila mě. Začali jsme tancovat a najednou mě nějaký kluk chytl zezadu kolem pasu. Do ucha mi pošeptal ,,Zatančíme si kočko?" Trhla jsem sebou a dala mu facku. Sandy na něj rychle vyhrkla ,,Promiň", vzala mě za ruku a odvlekla mě na záchody. "Amber tohle je v klubech normální chápeš? Nechtěl ti nic udělat." trochu vykřikla. Začala sem si oplachovat obličej. ,,Kolikrát sem ti říkala že od nich mám odstup! Nikdy nechci mít vztah,rodinu ani sex jasný? Už když s nějakým klukem mluvím je mi to nepříjemný." křičela jsem. ,,Nikdy se toho nezbavím. Všichni chlapy jsou svině!" vzlykala jsem. Sandy mě objala a vznesla ,,Všichni nejsou jako tvůj otčím. Musíš se toho odstupu k chlapům zbavit takhle to dál nejde." potichu řekla. ,,Vždyť víš že jsem byla u psychologa,hned jak sme od něj s mámou utekly. Ale nepomohlo to." brečela jsem. ,,Užij si to tu jdu domů, měj se"
Vaše Lí❤
ČTEŠ
Nedostupná
Romance,,Proč jsi tak nedostupná?'' ,,Za to může můj fotr. Kvůli němu mám teď jistý odstup k mužům. Už nikdy s nimi nechci mít nic společného.''