Ráno 10:20
Vstala jsem v pul jedenácté ,,hmm to je u mě rekord o prázdninách spím až do dvanácti. Že by změna?" říkala jsem si v duchu a přitom mířila do koupelny. Tam jsem si udělala raní hygienu a šla se nasnídat.
(J- Já, M- Mamka)
J: Ahoj
M: Ahoj zlato. Hele dneska s tátou odjíždím na týden na dovolenou do Miami tak tu budeš celý ten týden sama.
J: Fakt? Vy by jste mě tu nechali celý týden samotnou?
M: No, sice ti není osmnáct ale ty už se o sebe zvládneš postarat. Takže Ano.
J: Díky mami a užíte si to tam.
M: Nemáš zač a děkujeme.
Usmála se na mě a já ji objala.
Pak jsem se nasnídala a šla zpátky do pokoje. Tam jsem hned zapla YouTube a zkoukla video od Marwa a Gejmra UHC Run.V půl dvanácté mi napsala Ája jestli bych s ní nešla ven. Proč ne stejně si rozumíme. Šla jsem ke skříni a vzala na sebe bílé úplé tričko, přes to červenou kostkovanou košily a mini kraťasy. V koupelně jsem si udělala lehký make-up a vlasy nechala rozpuštěné. Vzala jsem si černý Nike vak a tam naházela klíče, mobil, peněženku, a sluchátka. Vzala jsem si červené Vansky a šla.
S Ájou jsme se domluvili, že se sejdeme v parku. Čekala jsem asi dvě minuty než přišla. Zeptala jsem se co budeme dělat a Ája mě svou odpovědí úplně zaskočila: ,, Natočíme spolu video!" Já na ní koukala s otevřenou pusou a nevěděla co říct. Nejdřív jsem odmítla, ale po tom co mě několikrát přemlouvala jsem povolila.
Šli jsme teda k Áje do bytu a po cestě jsme se rozhodli, že natočíme její oblíbenou sérii Pravda nebo Úkol.
Ája připravila kameru a světla a začali jsme.,,Takže čau já jsem Fallenka a dneska tu mám speciálního hosta a to..Danču!" začala. ,,Takže čau já jsem Danča!" pozdravila jdem a obě jsme se začali smát.
Video jsme dotočili ve dvě a tak jsme se šli projít a popovídat. Cestou nás zastavovali skupinky dětí a žádali Áju o podpis a fotku. Ve čtyři už musela Ája domů, tak jsme se rozloučili a já šla taky domů.
Hned jak jsem přišla domů mi přišla zpráva od Marka (Marwa), jestli s ním nepůjdu v pět ven, že prý sem jede za MenTem a moc to tu nezná. Napsala jsem mu že jo.
17:00
Dali jsme si sraz u parku a jakmile jsem tam přišla, čekal tam na mě Marek s růží. ,,Pro tebe!" řekl a já nevěděla co říct jen jsem se za červenala a dala mu lehkou pusu na tvář.
Až do osmi jsme se procházeli po Pardubicích a povídali si. Když už mi byla zima, mi Marek dál jeho mikinu a usmál se. Já mu úsměv oplatila a opřela se hlavou o jeho rameno a on mi dal ruku kolem ramen.
,,Hele a máš kde přespat?" zeptala jsem se ho po chvíli. ,,To ne ale já stejně pojedu domů." odpověděl a já se mu podívala do jeho krásně modrých očí. ,,A nechceš přespat u mě? Rodiče jsou stejně týden pryč." zeptala jsem se ho a usmála jsem se na něj. ,,Tak jestli ti tam nebudu vadit?" řekl váhavě. ,,Ty nikdy!" řekla jsem a on se na mě usmál. Šli jsme teda ke mě domů.
Když jsme došli domů, tak jsme si sedli na gauč. ,,Máte to tu hrozně hezký." ,,Díky." řekla jsem a šla do svého pokoje pro notebook. Když jsem se otočila od stolu, malém jsem měla infarkt. Zjevil se tam jako duch.
,,Nevěděl jsem, že mě máš až tak ráda?!" a ukázal na obrázek MarweXe, který mi visel na zdi.
,,Ten si malovala ty?" zeptal se. ,,J-jo. Líbí se ti?" zeptala jsem se váhavě. ,,Jasně že jo! Je úžasnej! Musíš mi taky někdy něco nakreslit do mého pokoje!" řekl s rozzářenýma očima.
,,Hele kouknem na nějakej film?" prolomila jsem po chvíli ticho. ,,Jasně Podej mi notebook a já něco vyberu." řekl a lehl se na postel. Já mu podala notebook a lehla si k němu. Po nějaké chvíli zapnul film a světe div se, byl to horor. Jak jinak.
Docela jsem se bála a po chvíli jsem si uvědomila, že se k němu nějak až moc tisknu a zřejmě mu to vůbec nevadilo. Zbytek filmu už si nepamatuju, protože jsem usla s hlavou na jeho hrudi.
Markův pohled
Usnula mi na hrudi. Opatrně jsem odendal notebook na noční stolek a potichu nás přikryl peřinou. Zavřel jsem oči a přemýšlel o Danče a jak jí to zítra říct.....
Tak jo doufám že se vám tahle epizoda líbila pokud jo zanechte komentář a dejte Vote a u dalšího dílu.......AHOOJ
ČTEŠ
MarweX a Já
FanfictionMarek a Dana od sebe bydlí několik kilometrů, ale láska o které nikdo z nich neví, dokáže všechno překonat!