Sunt boboc❤

12 1 0
                                    

    Pasesc cu grija pe coridorul liceului. Toti ma priveau cu dispret, mai ales seniorii. Se pare ca nu e prea misto sa fii boboc,  cel putin in zilele noastre.  Incerc sa suport privirile patrunzatoare care se uitau fix spre mine . Stiu si eu lume ca sunt o ciudata,  dar asta nu inseamma ca trebuie sa va holbati in halul asta la mine. La capatul coridorului ma asteapta Lucas,  cel mai bun prieten.  Este cu 2 ani mai mare decat mine.  Il cunosc de 12 ani,  de cand familia lui s-a mutat in cartierul meu.  Ne jucam in fiecare zi impreuna,  chiar am dormit unul la altul.  Pot spune ca il consider ca pe un frate cu toate ca il mai am pe Marcos,  fratele meu vitreg de 20 de ani.  Dupa moartea mamei,  tata s-a casatorit cu o brazilianca mai batrana ca el cu 10 ani, dar presupun ca nu ar fi o problema asa majora avand in vedere ca se iubesc.  Imi place de ea.  Ma face sa nu simt lipsa mamei.

- Hei,  Lidia!  Ce face boboaca mea preferata?
-Oh,  Lucas,  ma faci sa rosesc! ( zic eu sarcastic)
- Cum ti se pare atmosfera? 
- Ca de obicei.  Toti ma cred o ciudata sau cel putin asta am inteles eu din privirile patrunzatoare care ma urmareau profund.
- Cum sa fii ciudata,  mai? Esti extrem de minunata. 
- Oh!  Tu vorbesti?

...

*o tipa imbracata in haine de firma se ciocneste de mine*

- Hei,  ai grija pe unde mergi!
- Tot eu?  Tu te-ai bagat in mine intentionat!
-Mai,  mai!  Uite cine se trezeste sa imi comenteze, o mucoasa de 15 ani! Fetito,  eu cred ca nu stii cu cine stai de vorba..
- Amber,  las-o in pace!  Nu a facut nimic. ( imi ia apararea Lucas. )
-Bine scumpete!  Ne vedem la ora . Pup!

Aha,  deci ea e Amber.  Lucas mi-a povestit o gramada despre ea.  Cica,  este innebunita dupa el,  are si de ce,  doar ca Lucas abia daca o baga in seama.  Nu ii plac tipele de genu'.  E cea mai populara fara din liceu. Se spune ca a avut o relatie cu aproape toti seniori,  intr-un singur an.  Record mondial daca stai sa te gandesti. De obicei umbla dupa ea cu inca 2 tipe.  Presupun ca au lasat-o si ele cand au observat ce scorpie este.

-Mama!  Ce fitoasa poate sa fie!  Deci ea e Amber.
-Din pacate da.  Cel mai nasol lucru este ca va trebui sa o suporti timp de 2 ani la rand.  Cat timp voi fi eu in preajma ta,  va fi si ea.  Ma urmareste peste tot.  E ca un scai.  Nu o mai suport.

Au vai ! Dupa faza cu Amber am presimtirea ca anii mei la liceu nu vor fi tocmai roz,  cel putin anu' asta.

*Bling*

Se aude clopotelul.  Se pare ca prima mea ora la liceu e pe cale sa inceapa. Imi iau ramas bun de la Lucas dandu-i o imbratisare lunga si ma indrept spre clasa doamnei Butter,  profesoara de istorie si in acelasi timp diriginta mea. Am auzit ca e cea mai marfa profa din liceu. Intr-un an,  de ziua indragostitilor,  le-a impartit tuturor elevilor din liceu ciocolata in forma de inima.  Ce dragut din partea ei!

...

- Buna ziua,  dragii mei ! Eu sunt doamna Butter,  profesoara voastra de istorie si, bineinteles, diriginta voastra.  Stiu si eu cat de greu este sa fii boboc.  Mai ales in primele zile de liceu,  pana va acomodati cu atmosfera.  Vreau sa va informez ca eu nu o sa fiu unul dintre profesorii care va vor stresa cu invatatul si chestii dinastea,  dar nici nu vom lasa materia la o parte. Pentru inceput,  vreau sa va cunosc pe toti,  asa ca va rog sa va ridicati pe rand in picioare si sa va prezentati.

Dupa prezentarea a vreo 10 elevi,  urmeaza randul meu.  Ma ridic in picioare si incep:

- Ma numesc Bucket Lidia.  Vin dintr-un cartier de la periferia orasului. Vreau sa le urez tuturor colegilor mei mult noroc si sper sa ne intelegem bine de acum incolo.
- Incantata sa te cunosc domnisoara Bucket! Sa speram ca anii pe care ii veti trai in continuare sa fie de neuitat.
-Incantata si eu!

Toata ora a fost irosita cu prezentarea elevilor,  ceea ce ma incanta placut. Doamna Butter iese din clasa salutandu-ne cu zambetul larg pe fata.  Era intr-adevar o persoana minunata. O tipa cu tenul putin mai inchis la culoare si parul negru si cret se apropie de mine. E foarte frumoasa.  Poarta o pereche de pantaloni gri, largi de trening si un tricou nike de un negru intens,  insotit de o pereche de tenesi tot de la aceeasi firma.

- Monica Gonzales!  Incantata de cunostiinta!

O privesc putin uimita si intind si eu mana pentru a ma prezenta.

- Lidia Bucket!  Ma bucur sa te cunosc!
- Si?  Cum ti se pare pana acum liceul? ( ma intreaba ea tragandu-si un scaun langa banca mea si sprijinindu-si coatele de spatarul lui! )
-Hmm.. Nu prea frumos sincera sa fiu!  Mai ales ca a aparut si tipa asta,  Amber,  care sigur are de gand sa-mi distruga viata de acum incolo.
-Ouch!  Nici eu nu o suport.  Si cand ma gandesc ca la un moment dat am fost prietene..
- Stai, stai,  stai! Nu-mi spune ca ca esti una dintre tipele acelea care era tot dupa fundul ei?
- Din pacate da,  pana m-am desteptat la realitate si am observat ce persoana groaznica poate fi.
- Hmm.. Se pare ca avem un dusman comun.  Hei,  apropo,  vrei sa ti-l prezint pe Lucas?  Mi-e cel mai bun prieten.
-As fi incantata!

Iesim din clasa si ne indreptam spre capatul holului.  Capete de adolescenti se intorceau din nou spre mine si auzeam din diferite parti susoteli.  Nu ma prea interesau. Il vad pe Lucas chiar la capatul coridorului.  Amber ii facea avansuri,  ca de obicei.

- Hei, Lucas! Vino,  sa-ti prezint pe cineva!  Ea e Monica.
- Lucas,  incantat!
- Ha,  ha,  ha! ( rade fitos Amber)
Chiar asa ai ajuns Monica,  sa fii numita prietena acestei mucoase?
- Am fost numita si mai rau,  stai linistita!
- Ha,  serios?  Cum anume?
- Prietena ta!
In momentul acela si eu si Lucas bufnim intr-un ras scurt,  infundat. Amber pleaca inbufnata,  dandu-si parul pe spate cu o mana.  Se pare ca pana la urma nu e asa nasol sa fii boboc.




Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 27, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

♥HUG ME♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum