Ma ridic brusc in sezut, încercând sa ma obisnuiesc cu lumina din camera.
Urăsc migrenele de dimineata.
Îmi iau papucii pufosi si niste haine si merg în baie.Aleg sa fac un dus rapid, incercand sa-i opresc apă suficienta si colegului meu drag, care încă nu vrea sa renunțe la lumea viselor.
Seara decursese minunat. Am facut cunostinta cu populația masculină a raiului si mai apoi, am ajuns în camera alaturi de Scott si prietenul sau, Nathaniel, povestind si râzând din varii motive.
Când in sfarsit sunt gata analizez cu atentie tinuta si pot spune ca, sunt mulțumită de rezultat.
Cămasa alba îmi îmbracă frumos corpul arătând ca un elev model.
Blugii albăstrui amplifica curburile picioarelor si talia la care am lucrat din greu.
Nu-mi plac tocurile, dar asta nu înseamnă că, nu pot face si exceptii pentru prima zi de scoala.
Nu folosesc de obicei machiaj, poate putin fond de ten, tus si gloss-ul transparent .Păsesc apasat pe podeaua, care nu vrea sa tina cu mine de data asta si sa scartaie.
Scumpul meu prieten doarme pe burta, cu gura intre-deschisa, scoțând sunete amuzante si silentioase.
Ar fii păcat sa il trezesc când doarme atât de bine.
Il inghioldesc usor, insa nu dă semne ca vrea sa se trezească .
Nu îmi place sa fiu enervantă, insa trebuie sa fim gata intr-o ora, iar puturosul asta nu vrea sa-mi facă pe plac.Apuc paharul cu apa de pe noptieră si il stropesc cu degetele.
Acesta mormăie nemulțumit si se întoarce cu spatele.Ei bine, amice, tu ai vrut-o.
În secunda 2, tot continutul paharului face cunostinta cu corpul lui .Nu ma pot abține, atunci când, cu un strigăt de fetita, acesta sare din pat, si izbucnesc intr-un ras nebun.
- Nu esti sănătoasă, femeie.
- Eu am încercat cu frumosul, dar tu nu ai vrut sa te trezesti.
Asa ca, la baie cu tine. Ai fix 30 de minute sa te pregătești.- Cum vrei sa fiu gata intr-un timp atât de scurt? Nici sa fac baie nu am timp.
- Dus, nu baie. Si mai repede ca, timpul trece.
Când cele 30 de minute au luat sfarsit, am ciocanit la usa.
Nu de alta, dar nu vroiam amintiri ciudate care sa-mi marcheze viața, si care sa-mi ocupe mintea tot restul zilei.Frate si deja îmi imaginez. Nu.
Nu ma lăsa să continui, conștiința dragă.Revenind, am mai ciocanit odată la usa, mi-am facut cruce si am intrat.
Scott statea in fata oglinzii, încercând sa se spele pe dinti si sa-si aranjeze părul în acelasi timp.
Si , iar nu inteleg de ce unui băiat îi ia atât de mult timp sa-si aseze părul, deoarece părul lor arată ca si cum ar avea un cuib în cap .
- Ai depasit timpul acordat, deci sa ma gândesc la o pedeapsă. Stiu... o sa îmi iei mâncare...
- Da. De parca tatăl meu e milionar si nu al tau.
- Nu am zis ca, din banii tăi, doar ca, nu vreau sa stau la coadă, nesuferitule .
După ce miss Univers a terminat, am putut sa pornim spre scoala.
Începea sa îmi pară rău că, am ales sa port tocuri azi.
Sala de spectacole era plina.
Mi-am facut loc mai in spate, salutandu-i pe ceilalți băieți.Eram curioasă sa îmi cunosc colegii de clasă, Scott si Nate nefiind printre ei.
- Nu inteleg de ce nu mergem direct in clasa, adică ascultăm acest discurs de 2 ani. Spuse Scott iritat.
- Si la voi e la fel? Credeam ca numai scoala mea era mai speciala.
- Acelasi discurs la inceput de an, acelasi discurs de Ziua Recunostintei . Si când cineva ramane corigent, ca sa te motiveze .
Va fii o zi lungă ...
După o ora intreaga de plictiseală, directorul ne-a dat voie sa mergem în clase.
Am intrat bucuroasa în clasă, insa zâmbetul mi-a pierit când am vazut cine stătea la catedra.
- Domnișoară Monroe, ati întârziat.
- Nici mie nu mi-ati lipsit, doamnă Sobreski . Credeam ca, v-ati pensionat.
Doamna Sobreski, fosta mea profesoara de engleza, si probabil actuala mea dirigintă, scorpia pe care o comparam adesea cu Lucinda.
- Cauta un loc, Dylan.
Scanez repede încăperea si observ un loc liber in spate, langa fereastra si langa un baiat cred ca, prea tocilar pentru gusturile mele,in timp ce doamna isi începe pledoaria.
- Eu sunt profesoara de engleza a acestui liceu, începând din acest an si totodata noua voastră diriginta.
Cum linistea se instalase in clasa m-am gandit sa fac o conversatie.
- Ati auzit ca, m-am transferat si v-ati gandit sa-mi țineți de urat.
- Domnisoara...
- Apropo, ce m-ai face Stanley, am auzit ca l-ati castrat.
- Dylan, te rog sa incetezi.
Deci vrea sa dea bine, hai sa ne jucam, Rosela.
Sper sa vă placa ❤💜💚💗💞💙.
Scuze ca nu am mai postat, dar am inceput scoala si nu prea am timp. Stiti cum e .
Ly 💞✌⛄😗😇This is Nathaniel.
CITEȘTI
S.O.S
Teen FictionTe-ai intrebat vreodata de ce soarta e asa de cruda ? Dar ce te faci atunci când după moartea mamei rămâi cu tatăl tau, iar acesta se căsătorește cu mama vitregă a Cenusaresei? Răspunsul e simplu: încerci sa-i faci sa se despartă. Nu cred ca ti-ai...