Var är jag? Vem är jag?

2 1 0
                                    

Det här gått 6 år sedan jag mötte Elec. 6 år sedan mitt liv vändes uppochner. Visst. Jag hade nog varit lycklig i en perfekt liten familj med lika jävligt perfekta kompisar och betyg. Jag är ju inte dum i huvudet liksom.

Men nu är det som det är, och livet äger.

Jag är kvar med Elec. Efter att han hittade mig i parken där det där äcklet försökte kidnappa mig tog han mig till Eath. Egentligen heter Eath Zachary Sameath. Men han föredrar att bli kallad vid sitt gatunamn.

Regel ett om du vill klara dig på gatan. Du frågar inte om någon annans riktiga namn. Vi bor ju inte i gäng på gator för att vi vill. Och för det mesta har personen en snyfthistoria som du inte vill höra och personen inte vill minnas.

I vilket fall. Efter parken tog Elec mig till Eath, som då var ledare över The Rings Dance Crew. Han bestämde att jag skulle få stanna. Som den första tjejen i gruppen hade alla lite problem med hur de skulle bemöta mig. Men som tur var insåg de snart att det knappt var någon skillnad.

Nu 6 år senare är jag ledare för gruppen. Alla röstade på mig när Eath skulle avgå. Varför? Ingen aning. Men det är okej. Vi vinner våra strider och vi har fortfarande det största territoriet.

Men låt mig säga så här.
Om du aldrig upplevt en kris eller sorg i ditt liv har du inte levt. Antingen det eller att man har varit inplastad i sån där bubbelplast för att skyddas från allt ont. Det dummaste som kan hända. Verkligen.

Tja. Inte så mycket mer att säga. Så ses.

Not A Part Of My Town (SWE)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن