przyjazd do Mystic Fall.

4 2 0
                                    

Pewnego dnia do Mystic Fall przyjeżdża piękna i bardzo utalentowana 17 letnia Sasha. Ma ona piękne blond włosy do pasa. Jej oczy są błekitne i tak piękne że można się w nich utopić.  Dziewczyna jest szczupła i ma tatuaż na nadgarstku.
Dziewczyna zaczyna nowy rok w nowej szkole przez to, że cały czas się przeprowadza nie ma żadnych przyjaciół.
- hej jestem Sasha.  Jestem tu nowa. -odpowiedziała Sasha do jednej z dziewczyn z jej klasy.
-aha fajnie wienc musisz wiedzieć, że masz trzymać łapy od Brana- odpowiedziała jej jedna z najbardziej lubianych dziewczyn w szkole.
Sasha usiadła w ławce.
-Elo jestem Anna a ty jesteś Sasha ta nowa. Pewnie nikogo tu nie znasz. - Odpowiedziała miłym głosem dziewczyna i usiadła przed nią.
-Tak skąd wiedzialaś?- ździwila się Sasha.
- Wyróżniasz się- odpowiedziała z uśmiechem.
Po chwili do klady wszedł nauczyciel Histori.
-Dziędobry nazywam się Alarick Zalcman w tym roku będę was uczyć histori.
Lekcja mijała bardzo zabawnie i interesująco. Gdy zadzwonił dzwonek wszyscy wyszli na korytarz.
Sasha i Anna rozmawiali ze sobą i poznawaly się bliżej. 

Proszę o gwiazdki i komentarze.  Niedługo napisze kolejną częś może jeszcze dzisiaj.  (przepraszam jak są błędy)  😘😍😍

wampsy. Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz