H1. Goedemorgen

18 0 0
                                    

Pov Evi
" EVI!! WAKKER WORDEN HET IS AL ZEVEN UUR JE KOMT TE LAAT!!" Hoorde ik mam schreeuwen vanuit de keuken.
"JAAHAA, IK KOM ER AL AAN!" Zei ik lichtelijk geïrriteerd. De eerste dag van het nieuwe schooljaar. "Blegh, ik zie er nu al tegenop, 4 mavo, mn examenjaar boring! " zei ik hardop. Ik liep naar de badkamer en ik stapte de douche in, borstelde mn haren, en deed mn make-up. Ik keek op mn telefoon hoelaat het was "7.45 AL?! SHIT!" riep ik. Ik rende naar beneden en gaf me moeder snel een kus op haar wang. " Hoi mam, ik moet opschieten, mn trein vertrekt over een kwartier al. " zei ik. " Ik zei toch dat je je bed uit moest mevrouw Klooster " zei mam met een lach op haar gezicht. " Hier heb je je brood " " Dankje " antwoorde ik. Ik at snel mn broodje op en rende naar de badkamer om mn tanden te poetsen. Ik pakte mn tas en keek nog snel op mijn mobiel hoe laat het was "7.53 shit, doei mam, hou van je, tot vanmiddag!" zei ik haastig. "Doei lieverd, veel succes vandaag!" hoorde ik mam zeggen. Ik pakte mn fiets uit de schuur en fietste zo snel als ik kon naar het station, gelukkig was het dichtbij. Aangekomen op het station propte ik mn fiets in de stalling en rende naar het goede spoor, gelukkig de trein stond er nog. De trein was aardig vol, dus ik besloot om tegenover een jongen te gaan zitten.

Hey Guys, wat vinden jullie van dit verhaal? Ik heb zelf totaal geen ervaring met schrijven ofzo maar ik verveelde me dus ik dacht, achja waarom niet Hahaha. Volgende hoofdstuk komt er snel aan! xx

Een normale dag Where stories live. Discover now