H4. Daten

12 0 0
                                    

Jai pov
"Ik ga!" Schreeuwde ik nog naar binnen voordat ik de deur dicht deed. De zon scheen, ik pakte mn telefoon '' 8,12 fuck ik kom sowieso te laat, mn repetitie is over een kwartier, 't is minstens 20 minuten met de scooter, maar ik kan de trein ook niet pakken, ik heb Evi beloofd om wat te drinken" dacht ik toen ik naar mn beeldscherm keek. Hoofdschuddend stopte ik mn telefoon in mn broekzak en pakte mijn scooter uit de schuur.
Aangekomen voor Jai's dansschool
Ik parkeerde mn scooter en terwijl ik naar binnen rende keek ik hoe laat het was '8.28 wtf, ik ben gewoon optijd?' Zei ik opgelucht tegen mezelf. Ik liep naar de zaal waar we onze repetities hadden. "Jo aziaat" "Faka bro" "Ewa Jai" "Brooskiii" zeiden Kaj, Sam, Dioni en Cassius tegelijkertijd. "Jo boys" zei ik terwijl ik ze een boks gaf. Al snel kwam de choreograaf binnen en we hebben 3 uur dans en 2 uur zang gehad. "Zullen we naar mn huis gaan, ik ga jullie pakkies geven met FiFa!" Zei sam "Ja iscool man maar sowieso niet dat je mij pakkies geeft!!" Zeiden Kaj, Dioni en Cassius in koor. "En jij dan Jai?" Vroeg Sam. "No sorry, ik heb een date" zei ik. "Een date? Met wie?" "Ja met wie?" Vroegen Sam en Kaj. "Met Evi, chill ze is geen braviour dus ze fangirled niet op ons" zei ik rustig. "Ah oke is goed we zien je later wel en we appen wel" zei Kaj. "Ey later boys" "Ciao en veel plezier met je chickie he!" Hoorde ik dioni nog zeggen. Ik stond bij me scooter, maar ik keek nog snel hoelaat het was. "14.03 mooi optijd, RivierCollege is 30 seconden met de scooter" zei ik in mezelf.

Evi pov
"TRING!!"

"Eindelijk de schooldag is voorbij, als ik snel ben kan ik mijn make-up nog snel bijwerken" dacht ik in mezelf. Ik liep met een hoog tempo naar de toiletten en deed nog wat mascara op en werkte mijn highlighter een beetje bij. Snel liep ik naar mn kluisje en deed mn jas aan. Terwijl ik lopend naar buiten liep keek ik op mijn telefoon "14.05 Oeh net op tijd en een uhm berichtje van Jai Yes!" Dacht ik in mezelf.
"Jai❤ heeft u een berichtje gestuurd"
Ik opende whatsapp
Jai❤: waiting for you babe 😍
Ik: tel maar tot 10 😘
Ik deed mn telefoon weg en liep naar het bankje waar Jai zei dat ik moest staan, ik zag hem al zitten met de scooter naast zich. "Hey gekke aziaat!" riep ik. "Heey Eevjee" zei hij. We omhelsden elkaar. Ik voel me zo veilig in zijn armen. "Ik hou van hem, vind ik hem leuk?" dacht ik in mezelf. "Hoe is Eefje wentelteefje?" "Goed met jou aziaatje paardenstaartje?" Grapten we naar elkaar. "Kom we gaan wat drinken bij Raser in de stad, ken je dat?" vroeg Jai. "Ja dat ken in wel!l" zei ik. Hij glimlachte lief naar me en ik ging achterop zitten. Aangekomen bij Raser
"Wat wil je hebben Eefje?" Vroeg Jai aan mij.
"Verras me maar" zei ik lachend.
Jai komt teruglopen met twee gevulde borden en drinken , we zitten op een leuk plekje tegenover elkaar bij het raam. We kletsen wat. "Wow dit had ik echt nooit verwacht, een date met Jai haha wauw!" Zei ik.
"Ja, vind je het leuk?" Zei Jai met schattige puppyogen. Ik legde mijn handen op de zijne en zei "Ik vind het geweldig Jai arreslee" Hij glimlachte en zei blozend "misschien klinkt het raar, want ik ken je net 2 dagen, maar ik denk dat uhm, ik je leuk vind" "Jai, ik heb precies hetzelfde, ik vind jou ook leuk" zei ik. "Ik hou van je Eefje" "En ik van jou aziaatje" zei ik.

Jai maakte een foto van me en poste het op twitter. Hij kreeg meteen reacties, wat niet zo gek is.

JWMUSICOFFICIAL: Living the good life with my babe 💕EviKloosterx: You are the best 😘Fennareijer: Woah Evi, je had me wel even mogen vertellen dat het Jai van b-brave was! Have fun babes xSamuelYPL: is dat je chickie?😜Officialdioni: doe je goed ...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

JWMUSICOFFICIAL: Living the good life with my babe 💕
EviKloosterx: You are the best 😘
Fennareijer: Woah Evi, je had me wel even mogen vertellen dat het Jai van b-brave was! Have fun babes x
SamuelYPL: is dat je chickie?😜
Officialdioni: doe je goed hoor aap 😂
Kajleroy: komt door zn Aziatische charmes @officialdioni @samuelYPL 😅
JWMUSICOFFICIAL: haha hou je bek Kaj! 😂
Kajleroy: loveyou bro doe het veilig
Cassiusbond: casanova Seh 😜

"Die vrienden van je, die sporen echt niet he hahahaha" zei ik lachend.
"Nee klopt, maken altijd grappen haha" zei Jai.

Hey Guys, was misschien kort hoofdstuk maar komen leuke dingen aan xx

Een normale dag Where stories live. Discover now