Pikku tyttö, muka pelätty

13 2 0
                                    

Häntä pelätään. Häntä pidetään legendan tyttärenä. Kukaan Ei ole ikinä nähnyt hänen kasvojaa tai tiedä hänen nimeään.
No nyt sitten sinä tiedät hyvä lukijani. Minä olen Jocelyn Silver. Se pelätty Legendojen tytär.
Minä omistan smaragdin vihreät silmät ja vaalean tukan. Minulla on aina päällä Musta viitta ja jossa on huppu, mustat housut kengät ja paita.

-Jocelyn Nk

Juoksen metsässä, niin kovaa kuin pystyn. Nyt ajattelette juoksenko pakoon. Ei. Juoksen kohti kenttää missä on meneillään tappelu. Kaksi miestä miekkailevat toisiaan vastaan ja minä aijon taistella voittajaa vastaan. Tiedän, nyt ajattelet että osaanko muka miekkailla? No olen aina osannut miekkailla, en tiedä olenko perinnyt taitoni, mutta juuri sitä olen silvittämässä.
Saavutan kentän ja ahdistellessani väen läpi huomaan että tatuoitu mies oli voittanut kaljun miehen. Niimpä astun kentälle ja saan miehen huomion " Kävisikö Uusi kierros minun kanssani?" Sanoin ja väki hiljeni tajutessään sen, että olen Legendan tytär. " Ai Sinä vai? Pikku tyttö, muka pelätty. Pyh et voisi edes nostaa miekkaa käsiisi." Tatuoitu mies vittuili ja väki alkoi nauramaan, minua tuo ei kyllä hetkauttanutkaan minä virnistin huoppuni alta " Oliko tuo kyllä vai ,pelkäätkl kenties?" Ilkkuilin takaisin. Yleisöltä kuului 'OUU' sillä hetkellä tatuoitu mies vetäisi miekkansa ulos ja minä tein samoin.
Ensimmäinen isku tuli oikealle ja toinen tuli vasemmalle, sain väistettyä molemmat ja osuin häneen parilla iskulla. Kolmannella hän silti sai puolustettua, mutta sitten kaikki kävi tosi hitaasti niinkuin aikaa olisi hidastettu, sitten siinä samalla kamppasin hänet ja hän kaatui siinä samalla asetin muekkani hänen kaulalleen muttei se siltikään osunut.
" Tämä pikku tyttö, päihitti sinut"
Siinä samalla kävelin rennosti pois ottaen miekan pois hänen kaulaltaan. Olin kävellyt vasta pari askelta ja minut pysäytti pitkäpartainen mies. " Näin ottelusi, tiedätkä kenen kanssa miekkailit?" Hän kysyi hieman peloissaan ja ehkä myös kunnioittaen. Pudistin päätäni.

SILVERWhere stories live. Discover now