Mitä?

20 1 0
                                    

Kuvassa on Adam.

<Seuraavana päivänä>

JOCELYN Nk

Tänään pääsisin miekkailemaan. On siis maanantai.

Olen nyt miekkailu salilla muitten kanssa odottelemassa opettajaa. Hän saapuukin nopeasti ja hänen iäkseen arvelen 20-22v. Hänellä on suorat kasvonpirteet ja synkät siniset silmät, jotka ovat jään kylmät. "Noniin olen teidän opettajanne. Kutsutte minua Gregiksi, ja tänään aloitetaan nimikierroksella ja lempi asioilla." Ensiksi oli teko blondi poika " Hei! Mä oon Niall Johnson ja pidän miekkailusta." Seuraavaksi oli Ruskea hiuksinen poika sinisillä silmillä " Moi! Oon Antero Karhu ja tykkään taiteesta. Anteron jälkeen en jaksanut kuunnella kun katseeni osui sinisiin silmiin, ne olivat erilaiset, sähkön siniset. Kun tuli tuon pojan vuoro kuuntelin " Oon Adam. Miekkailu ja Vapaa Ammunta on mun lempi asioita." Nyt keskityin enemmän hänen ulko näköön ja huomaan hänellä tummän ruskeat hiukset ja kasvon pirteet ovat terävät hän on suorastaan KOMEA! Se kuvaa häntä täydellisesti, mutta en tykkää hänestä siksi, vaan hänen mysteerisyydestä. Hän on erilainen. Sitten on minun vuoroni. " Oon Jocelyn Silver, pidän Juoksemisesta ja Miekkailemisesta." Sanoin ja huomasin miten Adam katsoi Minuun. Hän ei kertonut sukunimeään.

"Noniin, nyt saatte valita parin ja ottakaa viidennen sarjan miekkailutason ja taistelkaa." Opettaja selosti ja minulle selvisi että viidennen tason miekkailu taso on liian helppoa " Anteeksi Greg, mutta viidennen sarjan miekkailutaso on aivan liian helppo minulle joten voinko ottaa parikseni jonkun joka osaa muuta kuin viidennen sarjan miekkailutasoa? Jos sellaista ei ole voinko otella teitä vastaa?" Kysyin ehkä liian virallisesti.. " Luulen, että meillä on sellainen joka osaa kahdeksannen sarjan, mutta osaatko sinä?"häm kyseenailaisti. "Minä osaan jo seitsemänkymmenkahden sarjan miekkailu tasoa ja siitä alaspäin! Joten eikö kahdeksannen sarjan miekkailutaso käy liian helposti?" Kysyin "Selvä sitten, saat Adamin. Hän osaa Seitsemänkymenenkolmen miekkailu tason ja siitä alaspäin." Hän sanoi ja virnistin. Viimeinkin joku jonka kanssa voi otella kunnolla! Ajattelin.
Adam käveli minua päin " Taidat osata korkeatasoisempia sarjoja?" Adam kysyi. " Onko se ihme?" Kysyin kuivasti. " Oikeastaan se on." Hän sanoi. Mitä? Miten niin?? Eikö se ole tavallista????? " Saanen kysyä mitä tarkoitat?"kysyin. " Se, että isäni Willian Greg pyysi minua tytön pariksi on kyllä ihme, koska muut naispuoliset opiskelijat täällä ovat heikompia kuin sinä. He osaavat vain muutaman mirkkailusarjan ja sinä jo yli puolet. On ihanaa kun voi saada kunnon vastus!" Hän selitti, pälpätti. " Ai" oli ainoa mitä sain sanottua. Me ajattelimme samoin.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 10, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

SILVERWhere stories live. Discover now