"Sinä juuri miekkailit Maamme yksi parhaimpien kanssa!" Hän huusi innostuneena." Ja tiedän, olet Legendan tytär, mutta haluaisitko tulla mukaani Grenwoodiin, paikkaan jossa on juuri kaltaisiasi miekkailijoita!" Hän kysyi. " En edes tunne sinua." Sanoin " Anteeksi! olin unohtaa, minä olen Hugo Majestic, Grenwoodin ylinjohtaja." Hän lausui nuo sanat ylpeästi, ehkäpä niin ylpeästi, että melkein nauroin. " Miksi te koulutatte Miekkailijoita jos he osaavat jo miekkailla?" Kysyin neutraalisti " Olen tainnut unohtaa kertoa sinulle, että voit valita itse taistelu lajisi ja miekkailu sattuu olemaan yksi, voit valita joko yhden tai kaksi, harvat saavat kolme, koska siinä tarvitaan min lupaani." Hän kertoi. "No, jos siellä saa miekkailla ja otella niin, tulen mukaasi."sanoin hymyillen koska rakastan ottelemista. "On mukavaa saada Legendan Tytär sinne, vaikka en voi nähdä sinua huppusi alta luulen että hymyilet onnesta. Hän on oikeassa.
< Seuraava Päivä >
HUGO Nk
Odotan Legendan Tytärtä tämän mökin ulko ovella. Olen odottanut vasta viisi minuutti ja hän on jo saapunut ulos. On ihmeellistä, että Saan Kouluuni tytön opiskelemaan, koska Grenwoodissa on vain harvoja tyttöjä, eikä kukaan tuntemistäni tytöistä vedä vertoja Legendan tyttären taidoille! En muuten vieläkään tiedä hänen nimeä...
"No joko me menemme? Toivottavasti matka ei ole pitkä." Hän kysyi herättäen minut maailmastani. " Juu mennään, mutta matka saattaa olla lyhyempi kuin luulet." Sanoin. Aloin sanella loitsuja ja eteemme ilmestyi portaali."Whoa..." hän lausui. "Niin sitten mentiin, ja sitten me molemmat astuimme portaaliin ja murto osa sekunnissa olemme kouluni edessä
" Tervetuloa Grenwoodiin!" Huusin hänelle iloisesti.
"Joten nyt kun olemme täällä minulla on sinulle kysymys.. mikä on nimesi?" Kysyin hyvin varovaisesti, koska huhujen mukaan hän on tehnyt jonkun mykäksi vain koska joku kysyi hänen nimeään. Mutta eihän hän voi käyttää magiaa, eihän?
Minuutteja kului eikä hän ole puhunut joten minä jatkoin " Ei sin-" kunnes hän keskeytti minut "Jocelyn Silver" hän sanoi. Olin hyvin hämilläni. Oliko hän Jace Silverille sukua? Jace Silver oli se mies jota vastaan Jocelyn miekkaili!JOCELYN Nk
Kävelin koulun ovista sisään ja herätin kaikkien huomiot kuulin supatusta ja tämä oli mitä sain selville, 'se uusi', 'legendan tytär', 'tappelu', 'Jace Silver'. Jätin kuuntelematta muita keskusteluja ja katselin koulua. Päävärejä olivat musta, valkoinen ja harmaa.
"Pidätkö koulusta?" Kysyi Hugo takaani. Outo. "Onhan se kiva, mutta missä saan hakea lajeihin?" Kysyin " Mennään toimistooni ja siellä voit kertoa minulle haluamasi lajit."hän sanoi ja minä nyökkäsin.
Saavuttuamme hänen toimistoon minä istuuduin " No onko sinulla lajeja mielessäsi?" Hän kysyi " Miekkailu ja Vapaa-ammunta" sanoin suoraan. " Vapaa-ammunta? Miksi juuri siihen?" Hän kysyi " Pidän tähtäämisestä" vastasin lyhyesti. " Olet ensimmäinen naispuolinen hakija joka hakee vapaa-ammuntaan, tässä on lukujärjestyksesi, kuitenkin ennen tuntia on otettava miekkailu turnaus. Seuraa minua." Saurasin häntä käytävien poikki ulos jossa oli kenttä. " Koulluumme saapuu uusi oppilas. Hän saa miekkailla halukasta vastaan" hän selosti johtaja äänellä. Aika äkkiä nousi viisi kättä. Hugo katsoi minua kuin kysyäkseen kenet valitsen, ketselin kaikkia viittä miestä, kaikki olivat lihaksikkaita. Nyökkäsin miestä jolla on tatuointeja kädessä, se ei kuitenkaan ollut se sama mies jonka kanssa taistelin viimeksi. Tämä mies näyttää kovemmalta.
Hän astui kentälle ja otti miekkansa esiin " Legendan tytär ottelee Williania vastaan."Hugo selosti. Meidän välillemme tuli tyttö noin ikäiseni ja hän piti punaista lippua. Hän tipuuti sen ja ottelu alkaa. Sain tehtyä ensimmäisen iskun ja se osui hänen jalkaansa. Sitten hän äkkiä teki kaksi iskua vasempaan, mutta sain väistettyä molemmat. Sitten se taas tapahtui aika hidastui hän oli iskrmässä mutta se oli vain hidastettu. Niimpä menin hänen taakseen ja kaadoin hänet maahan. Tein saman asennon kuin viimeksi, laitoin miekan lährlle hänen kaulaansa merkiksi, että hän hävisi. Kuulin hurrauksia ja Hugo tulu luokseni" Jälleen kerran, tiedätkö ketä vastaan ottelit??! Hän on miekkailu valmentajasi!" Hän sanoi iloisesti. "Selvä Jocelyn sääntöjemme mukaan voittajan on kerrottava itsestään ja näyttää olemuksensa, myös kasvot. Mietin hetken, mutta sitten menin korokkeelle aivan vieressäni ja otin hupun pois."Olen Jocelyn Silver, Legendojen tytär" siinä vaiheessa silmäni osuivat mieheen jonka kanssa tappelin ennen kuin tulin Gwenmooreen. " Oletko Jocelyn Silver?"hän kysyi " Ja kuka sinä olet?" Minä olen Jace,
YOU ARE READING
SILVER
RomanceOlen Jocelyn Silver, Legendan Tyrär. Tarina kertoo tytöstä jota pidetään Legendan Tyttärenä. Syynä on hänen suku. Jocelyn asuu pienessä kylässä jossa hänet valitaan suureen kaupunkiin miekka soturiksi. Hän silti saa selville että osaa käyttäö magia...