המוזיקה הזאת היא מוזיקה שקפצה לי פתאום ביוטיוב כשניסיתי לחשוב על העתיד בזמן שאני בוהה בשמיים..אני לא בטוחה עם זה מתאים כל-כך.. אבל
זאת הבחירה שלכם..😘
עם אתם מעוניינים לנסות רשמתי מתי כדאי להפעיל אותה אז תהנו😜_______________
"אז זהו ש.."
אמר ונעצר וכשאני אומרת נעצר אני מתכוונת לזה, הוא הפסיק לזוז ושילב את ידיו, הוא נראה כאילו חשב על משוואה מסובכת, "אממ מה קרה..?" שאלתי ואז הוא פלט "שחכתי" ועכשיו זה היה תורי לעשות פרצוף..
למה.. זאת המילה היחידה שחלפה בראשי באותו רגע.. למה לעזאזל הסכמתי שהוא יבוא איתי?! נאנחתי בקול ואמרתי "טוב, בוא נמשיך ללכת.." הוא עדיין לא זז אז פשוט התחלתי ללכת, עם הוא רוצה לבוא שיבוא אבל עם לא הוא יכול ללכת.. ואז שמעתי אותו מתחיל לרוץ לעברי.
"אתה יודע אתה לא צריך לרוץ" אמרתי, וכשבאתי לסובב לעברו את הראש הוא תפס בידי והמשיך לרוץ, מה..קורה..כאן? חשבתי לעצמי לא מבינה.. אבל אז שמעתי אותם צעדים..לא..לא צעדים..הם רצים..והם הרבה יותר מאיתנו, הייתי יותר מידי רגועה..לקחתי פיקוד על הגוף שלי והתחלתי לרוץ יותר מהר כשידי עדיין מחזיקה בידו של בלונדי..
אבל כשלפתע מישהי קפצה מעץ או אני לא יודעת מאיפה, נעצרנו בכל כך פתאומיות שכמעט נפלנו,
חוסמת את הדרך, היא לא סתם היתה מישהי, היא לא היתה כמו האנשים שנכנסו מקודם לבית שלי, היא לבשה בגדים רגילים אבל מוזרים באופן שלא ידעתי לתאר.."שניכם בואו איתי, עכשיו!" אמרה הדמות שהיתגלתה לפנינו כאישה "לכי איתה" אמר לי קול עמוק במעמקי ראשי, כבר ידעתי בבטחה מאיפה בא הקול ושאני לא משוגעת.. "אחרייך.." אמרתי לאישה ובלונדי היה מופתע שהסכמתי ללכת אחריה פתאום בלי לחקור אותה קודם...
האישה שהיתה קצת מופתעת מהמהירות שהסכמתי ללכת איתה כך לפחות אני מניחה שהיתה, פתחה בריצה לכיוון שממנו באנו "לאן את הולכת??" שאל אותה בלונדי בפה פתוח..
"סגור את הפה שלא יכנסו זבובים.. בוא נלך אחריה בטח יש לה תוכנית.." אמרתי ורצתי אחריה, שניות לאחר מכן שמעתי את בלונדי רץ אחריי..שניות מועטות לאחר מכן שמתי לב שמול האישה היה עץ וכאשר באתי להזהיר אותה היא נכנסה בו ונעלמה.. שוב עצרתי בפיתאומיות שכמעט גרמה לי ליפול בפעם השניה היום.. בלונדי תפס אותי בזמן, "רוצה לנסות?" אמר, וחיוך טיפשי ושובב התגלה על פניו..
יכולתי לשמוע את הצעדים מתקרבים ולפני שהספקתי להוציא תשובה כבר היינו שניה מלהתרסק בתוך העץ..
YOU ARE READING
Basics of Destiny
Fantasyקאתרין היא בת 16 שמנסה לחיות את חייה כמו כל נערה אחרת בגילה. אבל מה לעשות שלגורל יש תוכניות אחרות עבורה? חייה לא הכל דבש, היא שולטת ביסוד האש, והאחד שהוריש לה את כוחותיה לא נמצא לצידה. כשכולם מסביבה הם אנשים רגילים, היא מרגישה לא שייכת, אך למרות זא...