zvěromág

1.4K 75 38
                                    

Zvěromág je bytost, která se dokáže proměnit v jakékoliv zvíře pomocí mysli.

Jak se jim stát?

1. Vyberte si 5 zvířat a jedno hlavní se kterým začnete. Musíte ty zvířata opravdu zbožňovat, protože se nepůjde převtělit jen tak do něčeho.

2. S tím prvním zvířetem musíte žít. Musíte ho mít na blízku a hodně často ho vidívat.

3. Sledujte chování zvířete. Pozorujte ho a toto chování si vpište do paměti. Každičký detail. Je to důležité!!!

4. Zavřete oči a představte si to zvíře. Jeho pohyby při každé činnosti. Při lovu, při žraní, při lísání, při hraní,.....

5. Vciťte se do zvířete. Nejste vy, jste to zvíře. Vidíte jeho očima, děláte jeho pohyby. Cítíte své chlupy, vítr ve tváři, jak křídla klouzají po větru, jak packy dopadají na zem,....

6. Když to budete poctivě cvičit, tak při každém cvičení se budete postupně měnit, až se proměníte úplně. Jakmile vypadnete ze soustředění, změny na vašem těle zmizí.

Zpusob číslo 2

Najděte si klidné místo. Soustřeďte všechnu vaši energii a mysl na zvíře, ve které se chcete proměnit. Zavřete oči. V hlavě si představujte to zvíře a zároveň, jakou má srst a jeho povahu. Představte si, jak se v to zvíře proměňujete. Jak se vám mění hlava, uši, tělo, nohy, ruce... prostě všechny části těla. Přitom zhluboka dýchejte. Ve vaší hlavě nemyslete na nic jiného. Pak se hodně zahloubejte do sebe (nevnímejte okolí) a neyslete na nic jiného, jen na to, co umí to zvíře. 5 vteřin nedýchejte. Pak s hlubokým nádechem pomalu otevírejte oči. Nejspíš budete vidět jinak (jako to zvíře, ve které se měníte), cítit jinak a budete úplně jiní. Budete změněni ve zvíře.

Proměna zpět ve člověka:

Když se budete chtít proměnit zpět v člověka, tak dělejte toto:Soustřeďte všechnu energii a mysl na vaši lidskou podobu. Zavřete oči. Představujte si v hlavě vaši postavu. Představujte si, jak se proměňujete zpět v člověka. Jak se vám všechny části těla. Přitom zhluboka dýchejte. Ve vaší hlavě nemyslete na nic jiného. Pak se hodně zahloubejte do sebe (nevnímejte okolí) a neyslete na nic jiného, jen na to, co umíte jako člověk. 5 vteřin nedýchejte. Pak s hlubokým nádechem pomalu otevírejte oči. Budete změněni v člověka.

Nadpřirozené bytostiKde žijí příběhy. Začni objevovat