jak poznat upíra:
Upíři či Vampíři se vlastně na první pohled moc poznat nedají pokud nejste taky Vampír tak je nepoznáte.Většinou mají nabledlou kůži, Upíry můžete dobře poznat podle zubů. Zuby z úst nevyčnívají ani o 6 cm ani o 2 cm, jen jsou větší než normální lidské.Upíři mají oči různé nejčastější jsou zelené a modré. Jsou rychlí, silní, obratní a měří od 150-180 cm můžou i víc.Někteří Upíři jsou alergičtí víc na Slunce, takže, když Slunce víc svítí, Upír se dívá spíš do země a jde rychleji do stínu.
jak se jim stát:
1 způsob- vypít upíří krev
2 způsob- být pokousán upírem
rituál:
Potřeby:upíří symbolkrev (je jedno čí)svícen ( nemyslím svíčku, nyní potřebujete pravý svícen)rubínpohárPodmínky:Měsíc musí být ve stádiu "vampýří oko" a začněte o půlnociPostup:Zapalte svícen, krev nalijte do číše a na dno poháru dejte ten symbol. Stiskněte v dlani pevně rubín, soustřeďte se a odříkejte:Rubíne, ty povahu jako Nosferatu máš. Nyní neváhej a předej mi jí, já krmiti se na škodném rodu budu. Náš lid se mnou vzkvétati bude. Toť mou přísahou! Tak staniž se a tak jest!Nyní vypijte obsah poháru, klidně si dejte na čas.
Zaklínadlo jak se stát upírem:veliký Tenebrostante na tvoji počest vyzívám Uroborův kruh nekonečné věčnosti, protože jen kruh nemá počátku ani konce stejně jako prastaré plémě Nosferatu.
Budiž ti má neochvějná víra obětí nejvyšší a nejmocnější.
Tímto mocným rituálem zasvěcuji sám sebe vampyrické věčnosti.
Až jednou nastane můj čas, vím, že mě ty Tenebrostante vyrveš z potupných spárů smrti, daruješ mi věčnost na této Zemi, hmotnou a skutečnou, takovou jaká náleží jen rodu Nosferatu.
Slibuji, že pak své veškeré síly spojím s tebou ó veliký Tenebrostante, budu ti tělem a ty budeš mou krví.
Společně tak dáme povstat novému, mocnějšímu plemeni Nosferatu, budou nás zástupy a Země poprávu připadne nám.
Nechť požehnání noci naplní můj nynější život
jak poznat že se rituál povedl:
Pokud jste po kousnutí Upírem nebo jste si vyměnili krev, nebo po Rituálu, chcete asi vědět, zda se to povedlo, že? No poznáte to podle těchto příznaků...Upíři jsou chudokrevní, a proto budete asi týden či více močit krev. Můžete mít časté křeče v břiše. Na Slunci, i když nebude moc hřát, Vás budou pálit oči i kůže. Když bude někdo krvácet nebo se jen sám/sama nějak poraníte, ucítíte nasládlou vůni - vůni krve... Uvidíte líp ve tmě a podstatně hůř na Slunci, někdy až rozmazaně.Kdyby jste se jako Upíři narodili, většinou se to projevuje až v pubertě, nejvíce kolem 14-16 let.
ČTEŠ
Nadpřirozené bytosti
Randomchcete se stát nadpřirozenou bytostí (upírem, kočkodlakem, vlkodlakem...)? Tak to je tahle kniha přesně pro vás! Upozornění: tahle kouzla fungují. .