4

217 10 1
                                    



Felix pressar hårt upp mig mot väggen med sina mjuka läppar pressade mot mina. Ett grovt hångel utbryter och Felix händer smyger sig långsamt in under min skjorta och smeker min mage med sina stora halvt kalla händer. Mina händer är mot skillnad till hans uppe i hans hår men stannar där inte så länge utan förflyttar sig ner till Felix lilla rumpa och klämmer till lite. Vilket får mig att flina lätt då han släpper ut sig ett stön mot mina läppar.

Felix vänder mig helt plötsligt om så att jag står med ryggen till honom och med magen mot väggen. Han pressar sig själv mot mig så att jag kan känna hans tydliga stånd genom byxorna. Och bara av att han trycker sitt stånd mot mig för mig helt galen och jag släpper ifrån kanske lite för många flämtande läten. Sedan börjar han stöta sina höfter mot min bak och flämtandet blir till tydliga stön. Samtidigt som han stöter sina höfter min mig så kysser han min nacke och hals, bildar tydliga märken efter honom. Kan inte hålla tillbaka mina stön som lämnar mig.

Felix slutar dock med sina rörelser och kyssar till min besvikelse och vänder mig sedan om igen. Han kollar mig intensivt och sexigt i ögonen men avbryter ögonkontakten kort där efter, vänder sig om och börjar gå ifrån mig.
" Oscar kom" och som han begär så följer jag efter honom. Nästan helt säker att vi ska upp till övervåningen men istället så går han ut ur huset och jag följer förvirrad efter honom. Fattar inte varför han helt plötslig ska ut när vi var mitt uppe i ett strul.

Men när vi sedan stannar på altanen på baksidan av huset och tar fram cigg och tändare så kollar jag häpet på honom, så han avbröt stulet enbart för att röka seriöst?!

Men åh andra sidan så förstår jag honom. För när jag väl känner röklukten från hans cigg så blir jag också sugen. " Ööö, bjuder du på en eller?" Han blickar upp mot mig och flinar lätt men räcker mig cigg paketet och tändaren, tar en cigg och tändaren. Tänder ciggen och lämnar tillbaka tändaren och tillsammans så står vi där i mörkret och röker på våra cigaretter i en bekväm tystnad.

----------------------------------------------

Tycker Felix var lite elak där när han avbröt strulet...

Men Oscar kommer ångra sig så mycket sen att han överhuvudtaget kollad på Felix.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 07, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Förstörd | FoscarWhere stories live. Discover now