Iceriye girdim ve hepsi bana şaşkın ve garip garip bakıyordu bakışlarını aldırmadan Poyraz in yanına oturdum iyimisin diye sorup ellerimi saçlarına götürüp oksamaya başladım hemen gözlerini kapatti ve oda elimi tuttu Özür dilerim dedi bende senin hiç bir suçun yok sadece sen beni korumak için yaptın dedim tekrar canın acıyor mu diye sordu kafamı Hayır anlaminda salladım ve bende ona sordum biraz diye karşılık verdi .Doğruldu ve gözlerimin içine baktı bir eliyle saçlarımi oynuyor bir eliyle elimi tutuyordu bi anda bana sarıldı seni özledim deyip fisildadi bende sarıldim ve hiç bir şey demeyip o güzel kokusunu burnuma çekmeye başladim oda ya bir an Poyraz ın arkadaslari girdi bizde doğal olarak ayrıldık tabii.Gozum bir kıza takıldı Poyraz a sinirle bakıyordu hemen onun yanına oturudu elini eline aldı iyimisin canım dedi Poyraz da evet anlamında isteksizce kafasını salladı arkadaşları geçmiş olsun diyip biz sizi yalnız birakalim deyip çıktılar bu kız bence kesin sevgilisi bu kıza inat odadan çıkmadim artık belli bir süre sonra kız bana istersen sen git artık ben bakarım dedi .Bende yok canım istemem çok istiyorsan sen çıkabilirsin ne de olsa sen gelmeden ben gül gibi bakıyordum dedim oh iyi girdi ama kızın bir an yüzü kızardı Poyraz'a baktım belli etmemeye çalışarak Içinden gülüyordu.Kiz artık dayanamadi tekrardan geçmiş olsun deyip çıktı. Oh be sonunda gitti dedim seslice Poyraz ile birbirimize bakıp gülüyorduk o kadar güzel gülüyorduki dayanamadim dudagina kocaman bir öpücük kondurdum dudagima çektikten sonra fark ettim ikimizde ağlıyorduk odaya hemşire girdi ve artık taburcu olabilirsiniz Elif hanim ve Poyraz bey deyip çıktı Poyraz i kaldırdım ve montunu giydirdim. Koluna girdim ve beraber hastaneden çıktık kapıda eniştem vardı arabasına bindik ve bizi bir dağ evine getirdi acayip güzel bir evdi adeta cam kutuda gibiydik biz eve girdiğimizde eniştem ve arabasi yoktu Poyraz'a nerde olduklarını sordum belime sarıldı ve kulagima belki bizi rahat bırakmak istemislerdir diye fisildadi arkami döndüm ve göz göze geldik ikimizde birbirimizin gozlerinin içine bakarak gülümsedik ve benim elimden tutup müzik açtı ve ikimizde deliler gibi dans etmeye başladık kahkaha atıyor Çılgınlar gibi dans ediyorduk aynı eski günlerdeki gibi ...
Saat 3.35 di 0.20 de flim izlemeye başladık hala flim bitmemişti ne uzun flim mübarek Poyraz'a baktım kucağımda uyuyordu hoorul horuul bende flimi kapattım ve yanına uzandim göğsümde uyuyordu ona sıkica sarıldim sabah olmuştu Poyraz hala uyuyordu onu uyandirmamaya çalışarak kalktım ve güzel bir kahvaltı hazirladim ve gidip yanağına öpücük kondurdum ve portakal suyunu masaya koydum arkami donmemle Poyraz la burun buruna geldik Günaydın minik kuş deyip burnuma küçük bir öpücük kondurdu.Kahvaltı ettikten sonra Poyraz ile dışarı kar topu oynamaya çıktık ne kadar özlemişim onunla zaman geçirmeyi elimden tutup beraber kara atladık kahkahalarimiz göğü inletiyordu neredeyse her yerimiz şımşır olmuştu iceri girdiğimizde burunlarim şırıl şırıl akıyordu başım da ağrıyordu Poyraz hemen beni duşa götürdü ve banyonda çıktı. gittiğinde sıcak bir duş aldım. Aşağı indiğimde Poyraz yoktu her yere baktım koltuğun üstünde bir not vardı "ÖZÜR DİLERİM -Poyraz" yazıyordu