5.Bölüm

11 0 0
                                    

Ne diyordu bu Poyraz?  Ne özürü ?.
Hemen üstümü değiştirdim ve Poyraz i aradım ama açmadı belki 25-30 defa aramisimdir hiç birinde yine açmadi taksiye bindim ve evine gittim kapıyı çaldim, yardimci açtı Poyraz burada mi diye sordum kadın Hayır dedi bende hiç eve geldimi diye sordum Hayır anlaminda kafasini salladim ve koşarak eve gittim siddetli şekilde yağmur yagiyordu eve girdim kimse yoktu koşarak odama çıktım ağlamak geliyordu içimden ama aglayacagimin nedenini bulamıyordum yatağa oturudum ve derin bir nefes aldım üstümü değiştirdim ve yattım .
Sabah kalktığımda kimse yine evde yoktu mutfak masasinin üstünde bi not vardı" mikrodalga da börek var biz enistenle beraber Kos ' gidiyoruz 3 gün sonra döneceğiz -Halan" mikrodalgadan böreği aldim ve okula gitmeye başladım bir yandan yürüyor bir yandan da böreği yiyiyordum.Okuldan içeri girdim ve Akin bana üzgün bir şekilde bakıyordu (Akin halamım oğlu) hemen koştum boynuna sarıldim hoşgeldin prens dedim. (Birbirimize prens veya prenses diye hitap ederiz) ardından özledik dedim .(Amerika 'ya voleybol müsabakaları icin gitmisti)Yüzü asıktı "hayrola bir sorun mu var?"
"Sana bir şey soylemem gerek Elif"
"Evet dinliyorum söyle"
"Poyraz ..."
"Ne oldu Poyraz 'a "
"Sakin ol canım ama ..."
"Ne oldu söyleseneeee"diye bağırıyordum
"Poyraz..."
"Ne geveleyip duruyorsun Poyraz diye cevap verrr"
"Poyraz..."

Mr.Mavi GözHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin