Telefoanele astea ....

45 11 22
                                    

Sa nu spui că nu cunoști măcar deci măcar o persoana care se pozează zilnic ( poate ai văzut chiar și mai mulți ) .

      Andrei (de ce Andrei nustiu) se pozează lângă orice . Vede un copac pac poza , vede un câine care își face nevoile gata și poza observă vreo fată cu un băiat care se sărută și de asta data e gata poza.

     Cam despre asta e vorba , fraților nu mai fiți așa de obsedați de poze , adică ok e bine sa faci poze . Dar să nu stricam butonul de făcut poze .

   Prietenii lui Andrei când au văzut că a devenit obsedat de poze au luat inițiativa .
  Prietenul lui cel mai bun spune: - Hai sa facem ceva , ne pierdem prietenul .
    - Dar ce putem face , nu vezi nici dracu nu-i ia telefonul ala din mana .
    -Ba da , haideți să facem o petrecere .
   -Ok ! Au spus ceilalți participanți la operațiune .

    Toți sunt la petrecere și nustiu cum Andrei scăpa telefonul și logic că se desface.
     -Viata îmi este naruita , mor nu mai suport !!!
     -Nu vei muri , frate noi suntem lângă tine .
     -Da noi suntem lângă tine telefoanele pleacă dar prietenii nu .
     -Aveti dreptate! Cred că am făcut o obsesie din poze .
     -Crezi doar ?
    Și au început să râdă toți și prietenii și l-au recăpătat prietenul .

     Dragii mei , dacă aveți vreun specimen pe lângă voi îndrumatil spre calea cea bună .

      Salut , sper că va plăcut . Dacă aveți și voi specimene din astea lăsați în comentarii .
     Pana una alta ne mai auzim data viitoare . Va pup pe toți și pe toate ❤

Hai , sa vorbim !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum