Colegialitatea

24 7 7
                                    

    
    Georgiana este o fata care nu prea iubește școală , dar la orice test i a  doar 9 sau 10(stiu e un caz extrem de ciudat). Aceasta sta in banca cu a sa colegă ,,minunată și cu toată calitățile posibile,, Maria . În prima zi de școală a decurs totul bine și frumos , dar din a doua zi a început haosul . Săracă noastră fetița era cu nervii la pământ .
    De ce ? Simplu ca buna ziua Maria vorbea în ore și TARE . Prietena noastră nu putea face nimic deoarece vorba romanului era intre ciocan și nicovala . Nu putea spune nimănui despre suferință ei.
      Dar într o zi cu soare acesta , s a hotărât să spună lucrurilor pe nume . A început să-i enumere lucrurile Mariei . Dar ea că na era și tare in gura ia închis gura intr o secundă .
    Colegii când au văzut că Maria vorbește necuviincios iau luat apărarea celeilalte fete .
      Astfel Georgiana sta cu alt cineva in banca are din nou note ciudat de bune și Maria sta singura .


    Va spun cu mana pe inima că nu trebuie să fiți ca Maria NU . Trebuie să fiți ca Georgiana buna și înțelegătoare .
   Cu siguranță aveți prin clasa vreunul tare in clanta . Dacă voi nu puteți să-i închideți gura aia vreți ajutorul prietenilor.
      Aveți încredere în voi , dar va spun că eu am incercat sa închis gura la cineva și am esuat și din păcate doar o fata mi-a luat apărarea.






     Melodia nu are de aface cu capitolul dar îmi place.....................
     Ok, încă un capitol postat , sper că ați înțeles că dacă aveți o problema cu cineva , vorbiți cu un prieten și acela dacă va este cu adevărat prieten va va lua parte ......
     Va pup pe toți și pe toate ....💓

Hai , sa vorbim !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum