Alex pov'
Am ajuns la ,,casa mafiei" si am batut la usa biroului , din spatele ei s.a auzit un ,,intra " .Am apasat oe clanta cu tupeu si am intrat intr.un birou care in mare parte era decorat cu negru , mai putin peretii si parchetul care era facut din lemn alb , pe are se afla un covor negru ,m.am asezat pe scaunul din fata biroului si am asteptat ca noua mea sefa sa se intoarca .Stiam ca e o ea ,dar nu ma deranja .
Cand s.a intors am vazut.o pe fata de pe hol ,am vazut ca si pe fata ei aparuse un soc mic , dar dupa aceea si.a revenit si fata ei iar a luat o forma neutra si a spus :
-Deci se pare ca vom lucra pana la urma impreuna ... Si eu care voiam sa te distrug , se pare ca o sa fac o exceptie .Ok ! Deci eu sunt Eliza si voi fi sefa ta .Vei fi seful echipei 4 unde se afla Sofia care te va supraveghea si imi va spune daca te descurci sau nu . Eu sunt sefa echipei 1,fratele meu , care momentan nu se afla aici , e seful echipei 2 , karina seful echipei 3 , Sofia era seful echipei 5 ,dar timp de o saptamana te va supraveghea apoi se va intoarce la treaba ei , pana atunci o sa ii tin eu locul si la echipa 5 , Cristian e la echipa 6 , Mark e la 7 , Georgiana e la 8 , la 9 este George si la 10 este Nott! Tu nu trebuie sa ne sti decat pe noi si pe cei din echipa ta .Echipa ta are 15oameni , fiecare fiind unul dintre cei mai buni . Echipa ta impreuna cu Sofia si echipa 1, adica a mea are maine seara prima misiune . Trebuie sa luam un transport de M5 , mitraliera Nostral 200 si pusti BS si sa le aducem aici ,apoi va trebui sa le impartim la toata lumea . Sunt fix 710de pistole ,asta inseamna un transport destul de mare ce nu trebuie pierdut . 100 din acestea vor fi transmise si la mafia de unde proviu tu ,sunt cele mai noi aparute si cele mai bune , politia nu trebuie sa ne detecteze si chiar daca o face nu trebuie sa ne prinda . Vom merge cu patru masini marii pentru a putea cara numarul mare de pistoale , doua sunt mai mari , una e mai mica dar destul de incapatoare , iar ultima este de rezerva , in caz ca o masin pateste ceva aceasta va fi mereu acolo sa o ajute .Vreau a fiecare sa aiba cate un pistol M3 si fiecare masina sa aiba multa munitie .In caz ca cineva pateste ceva voi veti continua .Acum, daca sunt sefi de echipa , subordonatii vor fi trimisi la celelalte echipe si vor continua misiunea .Ai vreo intrebare ?zice repede .
-Nup !zic aproape uimif de cum a vorbit pana acum fara sa se opreasca si fara sa se incurce .Ea stie ce face ....
-Ok ! Maine la ora 18:30 ajunge transportul .Noi plecam la 17:30 , la ora 15:00 sa fii aici !
-Da la 14 terminam cursurile ! Nu am timp de teme, spun de.a dreptul suparat .
-Asta e ! Esti intr.o mafie de performanta , nu poti sa compromiti o misiune pentru ca nu ai timp de teme ! Le faci in pauza ... Treba ta ! Atat ! Acum poti pleca ,spune deja ochii innegrindu.se .
-Bine ! Am inteles ... Plec . Ne vedem maine ,spun si parasesc camera fara a mai astepta sa spuna ceva .
Eliza pov'
-Sofia , vino in biroul 001 ,te rog !spun in micul microfon ce se afla pe masa.
Usa se deschide si pe ea intra Sofia ^^^^^^Atat si cu acest capitol ! Puteti sa dati si vot daca vedeti capitolul , nu ar strica ... Mai ales daca va si place !
Puls vreau sa va anunt ca , cartea o sa continuie ,posibil,pana la capitolul 30-40, depinde daca am inspiratie .
O sa postez acum la inceput multe capitole apoi o sa fac o pauza apoi din nou multe capitole .... :) :)