#6

19 2 0
                                    

A doua zi ma trezesc si pregatesc pentru scoala , imi iau Lamborghini Aventadorul si plec spre scoala . De data asta ma bucur ca am locul liber si nu trebe sa imi mai folosesc energia inutil . Parchez si intru in clasa unde il vad pe Alex vorbind cu Sofia ... Sper sa nu se intample ceva intre cei doi , nu mi.ar placea de Alex , yack, dar imi e cam mila de Sofia .
Ma asez in banca , imi scot cartile si astept sa inceapa ora .
Orele s.au tetminat repede si eu m.am grabit da ajung acasa si sa ma pregatesc pentru misiune . M.am imbracat in hainele mele negre si mi.am luat M4-ul si cu un Beretta M92FS cu mine si m.am imbarcat in Audi R8 impreuna cu fratele meu ,el conducea.

Am ajuns la timp pentru a incepe pregatirile :
Masinile
Cutiile
Costumele
Agentii
Armele
Munitia

Acum toate erau pregatite , in 10 minute plecam , toti erau prezenti , agentii de la baza care urmau sa ne coordoneze erau cu dispozitivele pragatit . Am plecat ,drumul a fost unul lipsit de peripetii , inafara de un echipaj de politie care ne.a oprit si ne.a intrebat daca stim ceva de vreun transport de arme , dar noi am raspuns negativ si datorita varstei am fost crezuti si am scapat repede. Adevarata aventura incepe de acum ,  armele se incarca in masina noastra , am plecat spre casa .
La jumatatea drumului sirenele de polutie ne.au facut sa acceleram , nu eram cu toti grupati , o echipa o luase prin stanga si una prin dreapta , masina de rezerva era pregatita pentru a intervenii .

Focurile de arma amenintau masina in care ma aflam eu , Harry conducea cu o viteza foarte mare .Se pare ca politisti joaca dur , au fost raniti deja doi oameni din masina dar si noi am ranit si omoarat in jur de 10 . 6 echipaje de politie sunt pe urmele noastre , un glont il nimereste pe Harry in mana iar eu am sarit sa ii iau locul la volan . Harry a fost luat si bandajat de asistenta -agentul nostru , intre timp eu conduceam si cu mai mare viteza . Am observat ca doua masini s.au oprit , asta inseamna ca echipajul de rezerva a actionat si le.a desumflat rotile , intre timp si de la noi din masina se trage si se oare ca am scapat de echipajele de politie . Gata , in curand ajungem . Am reusit ... Asta a fost o misiune destul de grea , care s.a incheiat cu lovirea fratelui meu .

Cand am ajuns la baza am aflat ca una din masini , care continea doar 150 de pistoale nu a ajuns , a fost prinsa de politie .... Oh nu ! Trebe sa mergem sa o salvam . E masina unde se afla Sofia , cum e permis sa se intample asa ceva ?!
Imi iau masina si geanta si plec spre sectia de politie pentru ai ii scoate pe cei 10 de acolo .

Am ajuns si am cerut sa vorbesc cu agentul Roll , el e agent de.al nostru sub acoperire . L.am vazut si am vorbit :
-Scuze ,Eliza! N.am ce sa fac ... Nu pot sa va ajut decat sa eliberati oameni si sa obtineti 40 din pistoale ...
-Mersi mult Kris, dar macar mai incearca ...

Gata boss! Asta e capitolul pt azi ! Va pup. ;)

MafieWhere stories live. Discover now