Yeni hayatımin en başındayım . Beni ne kadar çok şey bekliyordu belkide ama ben su an bunlardan habersiz bir biçimde yaşamayı kabul ediyordum. Eski benden hiç haber yoktu bir aşk yüzünden çok değişmişti artık kendimi tanıyamaz hâle gelmiştim. Eski odam eski arkadaşlarım ve sayamayacagim kadar çok olan tüm eskilerin...
Yeni ailem yani beni üvey evlat olarak kendi üzerine alan dünyaca ünlü yeni babam ve eşi modacı annem ve evin tek çocuğu ben belkide buna birçok kişi sans der ama ben diyecek durumda değildim. 16 yaşında olmak artık çok zengin olmam ve her istediğimi her yapabiliyor olmak çok iyi birşey fakat gerçek ailemi arkadaşlarımı çok özlemiştim.
Neyseki eski arkadaşlarım haftaya bize geliceklerdi bu koca dublex evi görünce ve sadece benim odamı gorunve yaşayacakları şoku merak ediyorum. Böyle bir ailenin çocuğu olmak gurur verici birseydi. Artık eski ailemi yani vefat eden ailemi unutmak zorundaydım. Su anki yaşam tarzıma alışmak zorundaydım. Pek memnundum bu şekilde yaşamaktan. Yemek hazırlama derdi kıyafetleri yıkama derdi ev temizleme derdi yoktu. Bu koca malik hanede şoförlere birlikte olmak üzere otuz iki tane hizmetçi vardı ve bunlardan on tanesi benimle ilgileniyordu sadece. Yeni yeni özel hocalarm olmuştu.
Yarin yeni okulumda ilk günümdü ve şimdiden çok heyecanlıydım. Herşeyim hazırdı. Sadece sabah olup okula gitmeye hazırlanmayı bekliyordum.
Istediğim zaman sonunda gelmişti. Saat 07:30'da uyanmıştım okula giderken giyebileceğim formamı henüz yoktu bu yüzden kendi kıyafetlerinden giyinmek zorundaydım. Mini siyah kot şortumu giyinip üzerine mavi salaş tişörtümü giyindim saçlarımı dalgalı fön çektirip önlerinden vurup gozlerimede kalemi çekip dudakladımı hafif pembelestirip tırnaklarını siyah ojelerimi sürüp aşağıya kahvaltıya inmeye hazırlanmıştım. Aşağıya indim günaydın anneciğim babacigim dedikten sonra yerime oturdum hemen. Yemeğimi yedikten sonra şoförüm Ihsan amcaya beni okula bırakmasını söyledim. Okula girdim müdür odasini buldum ve bana sınıfimı göstermesini istedim. Ders zili çalmıştı müdür bey beni sınıfıma götürüp arkadaşlarımla tanışmamı söyledi arkadaşlarla tanışmıştım sıra arkadaşımın adı zeynepdi iyi bir kıza benziyordu. Onunla ilk gününden yakın arkadaş olmuştuk. Sınıfta anlasamaydigim tek kişi vardı oda Büsraydi o kızın benimle derdi neydi hala anlamamıştım. Ilk günden bir sorun olmasını istemediğim için altan almıştım yaptığı herşeyi. Ama son teneffüs de Zeyneple kantinde birşeyler yerken yanımıza gelip bizle alaycı tavırla konuşması çok sınıfimı gitmişti. Bu kıza çok cekdirecektim gibi duruyordu eve gittiğimde hemen odama gidip uzeimi değiştirip çalışma odama gitmiştim bu kızın benimle ne derdi olduğunu anlamak için akşam yemegine kadar düşündüm ama bir türlü bulamadım.
Akşam yemeğinde babam okulun nasıl geçtiğini sorduğunda bir süre öylece kaldım o kızdan bahsetmelimiydim bahsetmemeliydim bilmiyorum ama yine de ailelden kimsenin haberi olsun istemiyorum. Babama kötü birsey mi oldu diye sorunca irkilerek kendime geldim ve hayır diyip okulun çok iyi geçtiğini söyledim babam pek inanmamış bir ifade sergilemiş olsada umrumda değildi. Yemeği bitirmeden aile dostlarımız gelmişti.