Aquariël p.o.v
Ik trek mn joggingbroek aan met een sweater en ga in bed liggen.
Ik was moe dus viel gelijk in slaap.-----------------------------------------------------------
Aquariël p.o.v
Ik word wakker geschud door mn moeder..
Het blijkt dus dat ik me een uur he verslapen..
'WACHT WAT?! VERSLAPEN.. 1 UUR?'
Scheeuw ik..
Oh shit.
Ik kleed me snel aan. En ren baar men fiets.
Ik fiets in volle tempo naar school.
Ik was er met 10 minuten.
Ik ren naar binnen naar de bali en haal een briefje daarna ren ik naar de klas toe.
Oh god.. nu kijkt iedereen me weer aan.. oke .
Ik geef het briefje aan de vrouw en ga zitten. Ik pak mn engels boeken. En ik begin te werken. Voor engels heb ik geen uitleg nodig enz. This men beste vak.Dylan p.o.v
Ik vraag me af waar aqua is..
Het is een uur later en ze is er nog steeds niet..
Plotseling gaat de deur open en daar staat ze.
Ze loopt naar een ander leeg plekje in het lokaal. En gaat gelijk aan het werk .De les was afgelopen en het was pauze. Dus ik liep rustig en stoer door de gangen. Opzoek naar Tyler en Theo. We gaan naar buiten.
En praten over wolf dingen.
Over mates packs en ga maar door..Plots word ik gebeld door wen nummer ik neem oo en hoor alleen:
Je moet snel komen!! Je vader is in een slechte conditie.Ik ren zo snel mogelijk de school in. Naar de bali ik vertel alles en aqua staat achter me shit!
Ik kijk achter om en denk shit shit shit daan zegt stupid stupid omg je moet wel kijken als er iemand voor je staat of achter je of naast je oekeltje.
Ik heb toestemming en ren zo hard mogelijk naar het packhuis in wolf vorm.
Ik ren het huis binnen en zie allemaal mensen staan en denk wat is er aan de hand.
Ik ren zosnel mogelijk naar boven naar de kamer van mijn vader.
En daar stonden allemaal doktoren.
En toen ik hoorde wat ze zeiden zakte ik in..
"De alpha ligt op sterven hij heeft nog een week om een nieuwe uit te kiezen"
Ik zat tegen de muur op de grond.
Ik wist niet meer wat ik moest doen..
Eerst mijn moeder de luna van de purpleskypack. En nu gaat mn vader..
Alpha van de purpleskypack..
Ik ren weg..
Weg van al de problemen.
Opzoek naar haar.Aquariël p.o.v
Okee nog 10 min en dan ben ik jaariigg yaaayy!!!
Ik spring op en neer. Omfg zo leuukk
Ik viel in slaap.De volgende morgen wordt ik wakker gezongn door mn moeder vader en broertje.
Ik krijg cadeautjes en alles.. maar ik voel me totaal niet lekker..
Jaja ik ben geboren op vollemaan.
Ik voelde me misselijk.Op school was iedereen getreurd..
Wat is er aan de hand denk ik..
Geen idee
Wie the fuck zei dat..
Ohja.. ik ben dana ik ben je innerlijke wolf. Aangenaam. Je bent vandaag 18 geworden dus zal je vanaf nu een mate kunnen zoeken.
Oke dafuq?Ik loop tegelijkertijd de klas in met dylan en op dit moment val ik neer op de grond. Alles wordt zwart..
----
Hoofdstuk 3 mensenn..Ik wil 3 dagen pw een hoofd stuk publiceren.
Have fun reading-vote
-comment
-smile 😊
JE LEEST
i'm his mate, he's my mate?
Werewolfzij die niet weet dat weerwolven bestaan, en is er zelf ook 1 maar ze heeft geen idee. hij daarin tegen is de zoon van de alpha en moet zijn mate vinden on de taak van zn vader over tenemen. en wat als zij er achter komt dat hij haar mate is? lees...