Στο αμαξι επικρατουσε σιωπη.Ακομα δεν ειχα σταματησει να κλαιω.Ο Ηλιας μου εριχνε ματιες και καταλαβαινε οτι ακομα εκλαιγα.
Η-Σε παρακαλω μικρη μου μην κλαις μου ειπε και μου επιασε το χερι.Ολα θα διορθωθουν.Ολα θα παρουν το δρομο τους.Υπομονη σε λιγο φτανουμε σπιτι και εκει θα τα συζητησουμε ολα.
Δεν ξερω γιατι αλλα τα λογια του με ησυχασαν.Μετα απο λιγα λεπτα φτασαμε σε μια ομορφη μονοκατοικια.
Χ-Σε μονοκατοικια ζεις;
Η-Ναι δεν μου αρεσουν οι πολυκατοικιες ειπε μεταξυ αστειου και σοβαρου.Ελα μπες μεσα με προσταξε.Μπηκα μεσα και παρατηρουσα το χωρο.Ειχε ωραιο γουστο.Εκει που χαζευα μου λεει
Η-Κατσε στο καναπε μην καθεσαι ορθια μπορεις να παρατηρεις το χωρο και καθησμενη.Τι να σου προσφερω;
Χ-Ενα ποτηρι σαμπανια εαν εχεις;
Η-Σαμπανια οχι οχι δεν σου δινω εισαι μικρη για να πινεις απο τωρα σαμπανια
Χ-Σε παρακαλω το εχω αναγκη.Αλλωστε δεν πινω συχνα.Μονο οταν το ειμαι ψυχολογικα χαλια
Η-Μμμ τι θα κανω μεσα ειπε και πηγε στη κουζινα.Μετα απο λιγο ηρθε και καθισε διπλα μου
Η-Οριστε
Χ-Σ ευχαριστω.Λοιπομ γιατι με εφερες εδω;
Η-Θα σου πω.Αλλα θελω να μου πεις γιατι ειχες σπαραξει στο κλαμα.
Χ-Ωωω Ηλια σε παρακαλω μου ειναι πολυ δυσκολο τωρα αυτο
Η-Χριστινα κοιταξε πρεπει επιτελους να συζητησουμε.Αν δεν θες μπορεις να φυγεις και δεν θα τα ξαναπουμε ποτε.Τωρα ειναι η ωρα να τα πουμε ολα.Ειναι η μονη ελπιδα
Χ-Εχεις δικιο.Λοιπον οπως ξερεις απο την πρωτη στιγμη που σε γνωρισα σε μισησα.Δεν ηθελα να σε βλεπω ουτε να σε ακουω.Οταν ομως ηρθες και μου ζητησες συγγνωμη και σου μιλησα ετσι μετανοιωσα πολυ.Συνηθως δεν συμπεριφερομαι ουτε μιλαω ετσι δεν ξερω τι ειχα παθει μαζι σου.Μαλλον φταις και εσυ σε αυτο.Τελος παντων.Αυτες τις ημερες καταλαβα πως ....
Η-Πως;
Χ-Πως απο εκει που σε μισουσα και δεν ηθελα να σε βλεπω μπροστα μου ξαφνικα καταλαβα οτι ειμαι τσιμπιμενη μαζι σου.Δεν ξερω πως γινεται αυτο αλλα δεν μπορω χωρις εσενα δεν μπορω να μην σε εχω.Οταν σε ειδα στο μπαρ μαζι με την ξανθοψιρα ζηλεψα.Ζηλεψα που αυτη μπορει να σε εχει και εγω οχι.
Η-Χριστινα και εγω απο τοτε που επεσες πανω μου εισαι συνεχεια στο μυαλο μου.Δεν μπορω να σε βγαλω.Αυτες τις μερες μου ελειπες απιστευτα.Το ξερω πως δεν γνωριζομαστε καλα αλλα θελω να σε γνωρισω θελω να γινεις κομματι της καθημερινοτητας μου θελω να εισαι στη ζωη μου.Αυτη που ειδες διπλα μου ηταν η Γεωργια με την οποια περασα ενα βραδυ απλως τιποτα παραπανω αλλο που αυτη μου κολλαει συνεχεια καθε φορα που με βλεπει.Εισαι μικρη και κανονικα καθηκον μου ειναι να σου πω να με ξεχασεις και μα βρεις καποιον αλλον στην ιδια ηλικια με σενα αλλα δεν μπορω να το κανω δεν θελω.Δεν το αντεχω να σε εχει καποιος αλλος και οχι εγω.Απο την αλλη εισαι κορη του διοικητη μου και δεν ειναι σωστο καθολου.Αλλα δεν με νοιαζει τιποτα μονο οτι θα εισαι στην ζωη μου μου ειναι υπερ αρκετο για την ευτυχια μου.
Ειχα μεινει καγκελο δεν ηξερα τι να πω απλως επεσα στην αγκαλια του.
Ηλιας pov
Αφου τελειωσα με την εξομολογηση μου δεν ηξετε τι να πει και απλως με αγκαλιασε σφικτα και ανταπεδωσα και εγω.Αφου καθησαμε για λιγο ετσι αποφασισα να της κανω καποιες ερωτησεις
Η-Θελω να σε γνωρισω θελω να μου πεις πραγματα για σενα
Χ-Μμμ λοιπον γεννηθηκα και μεγαλωσα εδω.Η μητερα μου μας παρατησε εμενα και τον πατερα μου με την δικαιολογια οτι ηθελε να ζησει την ζωη της.Εγω περασα ασχημα.Οταν εφυγε ειχα πεσει σε καταθλιψη δεν μιλουσα δεν ετρωγα.Ο πατερας μου με πηγε σ εναν παιδοψυχολογο.Με βοηθησε πολυ.Εχουν περασει 14 χρονια απο την τελευταια φορα που την ειδα.
Η-Λυπαμαι ειναι πολυ ασχημο αυτο
Χ-Ειναι.Μικρη ζηλευα τις φιλες μου που ειχανε μητερες και εγω οχι.Ποτε δεν τις ειχα πει οτι η μητερα μου με παρατησε ολες ηξεραν πως μητερα μου ειναι η Μαρια.Αν δεν υπηρχε αυτη.Μου εχει σταθει σαν μανα.Ειναι παντα διπλα μου.Ωρες ωρες λεω πως μαλλον εξαιτιας μου εφυγε πως δεν με ηθελε και δεν με αγαπουσε.
Αχ η μικρη μου εχει περασει δυσκολα.Δεν θελω να την βλεπω να κλαιει δεν το αντεχω.Θελω μονο να την βλεπω να χαμογελαει
Η-Μικρη μου εσυ μην κλαις.Δεν φταις εσυ.Θα ειχε τους λογους της.Τελος για σημερα ειναι ωρα να κοιμηθεις.
Χ-Θελω να κοιμηθω στην αγκαλια σου γινεται;Ελιωσα μολις μου το πε αυτο.
Η-Και βεβαια γινεται ομορφια μου και το ρωτας.Ελα παμε στο δωματιο μου.
Αφου ανεβηκαμε στο δωματιο μου ειπε.
Χ-Μηπως εχεις να μου δωσεις ρουχα γιατι δεν γινεται να κοιμηθω με αυτο το φορεμα.Αυτο το φορεμα μικρη μου σου πηγαινει τοσο λεω απο μεσα μου.
Η-Εννοειται.Της εδωσα να φορεσει μια μπλουζα μου.Οταν το φορεσε της πηγαινε τοσο πολυ.Της ηταν σαν φορεμα και αρχισα σαν να γελαω.
Χ-Ει κοιτα πως μου καθεται και μην γελας
Η-Εισαι τοσο σεξυ της ειπα και κοκκινησε.Και εισαι ακομα πιο σεξυ οταν κοκκινησεις της ειπα και την εσκυψα και την φιλησα.Γειας σας αγαπες τι κανετε;Να και το καινουριο κεφαιλαιο.Ευχομαι να το απολαυσετε!!!!Το επομενο μαλλον θα ανεβει απογευμα η βραδυ.Μεχρι τοτε φιλακια πολλα😘😘😘
YOU ARE READING
"Ο δικος μου μπατσος"
RomanceΧριστινα: μια ομορφη 17 χρονη κοπελα με πατερα μπατσο Ηλιας: ενας ομορφος 28 χρονος αστυνομικος που δουλευει στο ιδιο αστυνομικο τμημα μαζι με το πατερα της Χριστινας Τι γινεται οταν η Χριστινα πεσει πανω στο Ηλια; Ενα μισος θα γεννηθει μεταξυ τους...