İçeri girdim.Anne ve babam uyanmıştı.
-Kızım dışarıda ne yapıyorsun?
-Hiç anne öylesine hava aldım.
-Esila,bu saate hava mı alınır? Dışarısı soğuk zaten!
-Tamam anne bir daha çıkmam dışarı. Hadi kahvaltı hazırlayalım ben çok acıktım!
Konuyu değiştirdim ve annemle beraber kahvaltı hazırladık.Kahvaltıyı yedikten sonra odama gittim. Arkadaşlarımdan biri aradı. Hep beraber gezmeye gidelim mi diye soruyordu. Bende tabikide evet dedim. Kim gezmeye hayır der ki.
Bir iki saat geçti. Sonunda gezmeye gitme vakti! Giyinmek lazımdı. Ama hangi kıyafetimi giyeceğimi karar veremedim.
Sonrada bütün kıyafetleri yatğıma dizdim. Beğendikleri ve beğenmediklerimi ayırdım. Sonra beğenmediklerimi dolaba geri astım. Şimdi beğendiklerim arasından bir tane kıyafet seçmem gerekiyordu. Bende üzerinde siyah tüyleri olan siyah eteģimi giydim. Üstüme gri, parlak ve yarım bir üst giydim.Artık gitmeye hazırdım. Tabi ayakkabımıda seçtikten sonra! Neyse ayakkabımıda seçtim. Ayakkabının rengi siyahı ve uzun, dizlerime kadar gelen bir ayakkabı idi. Yani bot. Evden çıktım. Evin önünde beklemeye başladım. Sonunda kızlar arabayla geldi. Arkadaşım Beren 'nin kuzeni de buradaydı. Bizimle gezmeye geleceğini söyledi. Ama o erkekti. Neyse.- Kızlar nereye gidiyoruz?
-Tabi ki diskoya!!!
Dedikten sonra hızla diskoya gittik. İçeri girdik. Ben hiç bir şey içmezken onlar sarhoş olmuşlardı. Etrafa bakın ayın derken Beren 'in kuzeni bana doğru yaklaştı. Benim adımı sordu.
-Esila.
-Benim adımda Arda.
Bunu söyledikten sonra dans etmeye başladı. Bende on katıldım. Diskonun tadını çıkarılırken , artık beni takip minediyordur nedir, Emre delisi geldi.
-Esila naber-A EMRE SENİN BURADA NE İŞİN VAR?
-Hiç arkadaşlarla eğlenmeye geldik. Seni görünce biraz da seninle eğlenmek istedim.
Kavga çıkacak diye korkuyordum. Ama Arda 'nın bunu yapacağını sanmıyorum.
-Esila dolu. Başka bir genç kız bulabilirsiniz. Etrafımızda onlarca kız var.
Hayır , hayır, hayır kesin kavga edecekler!
-Madem bunu sen söylüyorsun, sen niye başka kız bulmuyorsun.?
Dedi Emre. EMRE 'NIN BUNU SÖYLEMESİYLE KORKTUĞUM ŞEY GERÇEK
OLDU!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK NE ?
RomantizmAşk nedir hiç düşündün mü? Bir düşün bakalım. Belki hayalinde bir erkek görüp onunla karşılaşırsın.