Petrecerea a continuat câteva ore bune. Ore in care m-am distrat pe cinste.
Inainte sa ma duc acasa,m-am gândit sa trec pe la prietenii mei,pe care nu i-am mai vazut de câteva zile.
-Oooo,lume noua ! Ce faci mai Anto? Ne-a fost asa dor de tine! imi spune Elena ,luându-ma in brațe . Cum este la noul loc de munca?
-Cum sa fie? Am niște colegi minunați . Elena si Alex se uitau la mine zâmbind .
- Si ai baieti frumosi pe acolo?
-Curioasa mai esti Elena!
- Buna seara! Răzvan,fratele meu ,ni se alătura si el la discuții.
Am tot povestit vreo 3 ore.
- Eu plec.
-Vin si eu. -imi spune Răzvan.
- Nu mai stai? il întreb eu.
- E tarziu si sunt putin obosit.
Ne-am luat la revedere de la prietenii nostrii.
Cand am ajuns acasa,nu am pierdut mult timp si m-am băgat la somn.
Suna cineva la usa. Deschid. Era Gabi.
- Domnul Mihai m-a trimis sa te iau.
-Unde?
-Nu mai pune întrebări si du-te sa te pregătești.
In 10 minut am fost gata.
-Bun si unde mergem?
- O sa vezi.
Opreste masina in apropierea unui lac. Cobor. Pe jos erau petale de trandafiri. In timp ce mergeam ,am zărit un bilețel. M-am aplecat si l-am luat . Pe el scrie "Vrei". Mai merg câțiva pași si dau peste alt bilețel pe care scrie "sa". La câțiva metrii ,un alt bilețel . Pe acesta scrie "fii". Cand ridic privirea ,il zăresc pe Mihai.Se apropie de mine . Îngenunchează in fata mea. Imi ia mana.
- Soția mea?
-Poftim ? întreb eu socata .
-Vrei sa fii soția mea?
Ma trezesc brusc. O Doamne. A fost un vis. Zâmbesc . Am încerca sa adorm la loc ,dar somnul m-a luat abia dupa 2 ore.Ora 08:00 A.M . Ma ridic din pat si ma duc la bucatarie . Elena era la noi.
-Ce faci printesa? Ce ai visat de esti asa fericita?
-Elena,mergem pana in curte?
Simt nevoia sa-i spun.
-Ce s-a întâmplat? ma întreaba ea panicata.
I-am povestit despre jocul in care am intrat.
- Si sa nu-mi spui ca te-ai îndrăgostit?
-Nu stiu... cred ca da. Nu pot sa-i spun despre joc,l-as rănii prea tare.
- Si daca nu ii spui si o sa afle mai tarziu ,nu o sa fie rănit?
-Nu trebuie sa afle niciodata. Ne căsătorim ,divorțăm si nu o sa ne mai vedem.
-Asa sa fie. Dar ma cam înșel. Eu iti sunt alături.
- Ma duc sa ma aranjez pentru munca.
- Ai grija de tine!
O imbratisez si plec.
CITEȘTI
Dragoste închiriată
Ficção AdolescenteAntonia este o fata săraca care locuiește impreuna cu bunica, fratele si sora ei mai mica. Ea intra intr-un joc ,pentru a face un om de afaceri celebru sa se îndrăgostească de ea si totodată sa se si casatoreasca. Ea este obligată sa facă acest luc...