8

55 5 1
                                    

Draga jurnalule,
Azi s-a întâmplat ceva groaznic...el a fost rănit încercând sa ma salveze...
*Flashback*
Sunt într-un loc cu o gramada de oameni.El e aici.Stiu asta.O simt.
-Justin?strig si caut cu disperare ochii lui.
Unde sunt cascadele mele de caramel?
Imi întorc privirea spre partea stanga si printre toti oamenii care se îngrămădeau sa ajungă nu stiu unde,într-un capăt observ un om care acea ochii roșii,iar un lichid același culoare i se scurgea din ei. 'Exact ca tatălui tau si lui Chloe!' Mi-am amintit si eu asta!
Ma întorc in partea cealalta si alt om,cu ochii roșii si același lichid se scurgea din ei.Ma mai uit odată in jurul meu si o iau la fuga in fata.Eu fug dar nu stiu unde?probabil va apărea Justin de nicăieri sa ma salveze,ca de obicei.
Ma uit in spatele meu si ce doi bărbați alergau dupa mine.Fug mai departe pana ma lovesc de cineva.
-Salut iubito!spune si imi pupa creștetul capului.
-Cum de esti aici?intreaba cei doi si isi scot pistoalele.
-Pai stii...daca as fi fost altundeva...gloanțele nu v-ar mai fi cunoscut pe voi personal!spune si il împușca pe unul dintre ei.
Celelalt in impusc pe Justin in mana iar eu imi duc mâinile la gura si incerc sa nu tip.
-Ne mai vedem!spune Justin si il împușca si pe el.
-Esti bine?intreb si imi țin lacrimile sa nu curgă.
-Cand esti tu cu mine...mereu voi fi bine!spune si imi mângâie obrazul,iar eu imi las capul in palma lui,parca alintându-ma.
-Esti sigur ca esti bine?spun si ii pup mana.
-Da!spune si ma trage intr-o îmbrățișare.
*End of Flashback*

Dear diaryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum