Draga jurnalule,
Am aflat cum il cheama pe acel baiat din visele mele!Azi m-a salvat iar de Chloe...
*Flashback*
Camera in care ma aflu are pereții de un alb ca laptele.Stau pe un pat foarte comod.In curând usa camerei se deschide si pe ea intra Chloe.Candva o numeam cea mai buna prietena...asta era inainte sa stau închisă in camera toată ziua.
-Ce faci?intreaba zâmbind si se pune pe pat.
-Ce mai vrei Chloe?spun si ma uit in alta parte.
-O haide Claire!era visul tau nu realitatea!spun nervoasa si isi inclesteaza pumnii.
-De unde stiu eu ca nu vei face asta si in realitate?tip si ma întorc spre ea.
-Calmează-te!spun si se uita serioasă la mine.
Incep sa respir regulat pentru a alunga furia si funcționează.Aceasta scoate de la spate un cuțit si incepe sa zâmbească malefic.Fac ochii cât cepele si ma dau rapid jos din pat.
-Imi dai o îmbrățisare?intreaba si se aproprie de mine.
Ochii ei devin roșii,lucru care ma face sa ma tem si mai tare.Nu pot sa cred ca devin victima propriilor vise!
Usa camerei este trântită de perete,iar pe ea intra el.Salvatorul meu!
-Pleacă Chloe!striga si vine spre noi.
-Inca un pas si o omor!spune aceasta si imi pune cuțitul la gât.
Înghit in sec si las lacrimile sa curgă.Ma uit speriata către Justin si acesta doar zâmbea,semn ca are situația sub control.
-Nu vrei sa discutam ca oamenii?atunci o vom face ca monștrii!spune si se aproprie si mai mult.
Chloe se da de langa mine iar eu fug in spatele lui.
-Vezi ca putem rezolva totul fara arme?intreaba Justin in timp ce ma împinge spre geam.
Deschide geamul si imi face semn sa sar.Dau negativ din cap si acesta se încrunta.E atat de drăguț cand face asta!
-Sari iubito!spune si imi plasează un sarut pe frunte.
*End of Flashback*
Oare e ceva adevărat?oare el exista cu adevărat sau e doar o creație a minții mele?
CITEȘTI
Dear diary
Historia CortaUn azil,o dragoste.Cine credea ca într-un azil de nebuni poate înflorii dragostea adevarata?Cine spunea ca poti avea atâtea in comun cu o persoane pe care nu ai văzut-o niciodata,ci doar si visat-o?Cine putea spune ca in jurnalul meu se ascunde viit...