Di Shopping Complex,
Aku dan Jihyo lepak di food court. Smoothie strawberry-mango fevretku di atas meja tak berjaya menarik perhatian aku. Aku termenung.
"Haish, lupakan jela mamat tuh. Ramai lagi la namja dalam dunia nih." Jihyo cuba menaikkan semangat aku.
Aku sekadar mencebik.
"Tujuh tahun kot aku suka dia. Kau ingat senang aku nak lupakan dia?" Aku menjuihkan bibir.
"Cheer up baby! Cheer up Baby! Tamo la masam camni." Jihyo mencubit pipi aku.
"Nah, kau buka insta sekarang! Kau pegi stalk insta mamat-mamat yang encem." Jihyo merampas phone dari tangan aku lalu membuka aplikasi instagram. Dia menghulurkan kembali phone tersebut kepadaku.
"UWAAAAA!!!!"
"Yaaaa!! Jangan lah camni. Orang tengok laa! Apsal kau tetiba meraung nih?!" Jihyo bertanya dalam keadaan separuh terkejut lalu merampas kembali phone dari tanganku.
▶️ 167 views
S.CHEOLicious At the beach wif my bitch~
View all 9 comments
DINOsour Sweet la korang nih 😍
HOlySHI Ship Ship ⛴
❤️ 163 likes
S.CHEOLicious You're my darah, peluh dan ayaq mata
View all 3 comments
iDKnow Walaweyh
VERNONong Om telolet om
❤️ 172 likes
S.CHEOLicious Awak sangat nakal~
#AydaLebatScreamer
View all 6 comments
SEUNGkuang Eeee... Menyampah aku 😒
JUNjulyaugustseptemberoctober Sampai hati kau JEONGHoney 😭
Load more
"Laaa... yang kau pegi usha insta mamat nih buat apa?!!" Ujar Jihyo separuh menjerit.
"Kau... yang suruh... stalk insta mamat encem." Aku sudah tayang muka nak nangis.
"Haihh, payah betullah kau nih! Girl, look at me!" Jihyo memegang kedua-dua belah pipi aku mengarahkanku agar mengangkat muka memandangnya.
"Yang encem kat dunia nih ramai tau! Bukannya mamat tuh sorang je! For example, Haha, Sukjin, Kwangsoo dan lain-lain." Jihyo berceramah panjang lebar.
"Pfft..."
Aku tergelak. Yang dimentionnya tadi semuanya ahli Rolling Man. Taulah dia peminat hardcore Rolling Man.
"Haa... camtuh la. Gelak, happy! Aku tak suka tengok kau masam masam!" Jihyo masih memberi semangat.
"Gomawo chingu yaa~" Aku menggenggam kedua-dua belah tangan Jihyo sambil berterima kasih.
YOU ARE READING
[C] InstaGeram ↪ S.Coups x Chaeyoung
Short Story-Scroll -Scroll -Scroll -Double tap ❤ Seungcheol SVT | Chaeyoung TWICE | Jeonghan SVT | Jihyo TWICE Start: 090117 End: 100117