📷Part 7📷

420 37 2
                                    

"Omo!"

Bukk!

Aku terduduk di situ. Aku menekup mukaku dengan kedua-dua belah tangan.

"Stop it laa! Aku tak suka kau main-main dengan perasaan aku. Pegi la sana!" Aku merungut.

Kemudian aku berdiri menghadap Seungcheol. Dia masih tersenyum.

"Dah laa! Lepas nih aku nak berhenti suka kat kau. Aku nak crush dekat Vernon pulak. Tak pun The8. Annyeong! Semoga baha--"

Seungcheol tiba-tiba peluk aku. Aku speechless. Satu sebab dia peluk aku. Satu lagi sebab dia lepaskan payung. Deheck?! Hujan dah la tengah lebat nih.

"Seungcheol, le..lepas laa... Nanti yeochin kau nam--"

Chup! 💋

Okay, kali nih lagi ekstrem. Aku dah mati kata.

"Aku pun!" Seungcheol berbisik di telingaku.

?????

Aku buat muka tak paham.

"Layan smoothie while makan hati;

I love you as much as you ignore me;

Aku suka--"

Aku menekup mulut Seungcheol dengan tapak tangan kananku setelah mengerti apa yang cuba dia sampaikan.

"What the heck?! Kau jilat tangan aku?"

Aku menarik tangan kananku drastik. Aku mengelap tapak tanganku pada baju dia yang dah sedia basah kena hujan. Dia tergelak.

"--kau;

Aku pun! "

Seungcheol menyambung ayat yang dia curi dari setiap caption gambar aku yang latest. Aku memandang muka dia. Senyuman segaris menghiasi wajahnya yang dibasahi hujan.

"Aku pun!"

Dia ulang lagi ayat tersebut.

"Jangan memain laa!" Aku tak percaya.

Chup! 💋

Satu lagi kucupan hinggap di bibirku.

Aku gigit bibir.

"I'm not kidding at all." Ucap Seungcheol.

Aku pandang wajah dia. Serius! Tanpa riak! Apa aku nak buat nih. Aku gigit-gigit bibir.

"Pfftt..." Seungcheol menahan tawa.

?????

"Nak aku tolong gigit bibir kau ke?" Seungcheol cuba berseloroh.

Aku berhenti gigit bibir.

"It's okay. Kalau kau tak cakap pun aku tauu kau memang suka aku." Seungcheol bersuara yakin lantas memeluk aku dari sisi.

Dub! Dab!

Tenanglah wahai cik jantung. Payung yang jatuh tadi dia ambik. Aku rasa takyah dah kot payung nih. Dah basah kuyup dah pun.

[C] InstaGeram ↪ S.Coups x ChaeyoungWhere stories live. Discover now