MELANIA PARCAR NU SE TEME DE ÎNTUNERIC, DESI AR TREBUI
Melania Parcar calatoreste prin toata America alaturi de tatal ei, vânator de creaturi supranaturale: zombi, vampiri, vârcolaci, poltergeisti... Iar Melania îl ajuta câteodata, dar mult mai putin decât ar vrea ea. În definitiv, e doar o adolescenta obisnuita, de saisprezece ani – de fapt, nu chiar obisnuita, caci nu toate fetele de saisprezece ani se pricep sa mânuiasca o arma si nici nu stiu prea multe despre Lumea Reala, lumea creaturilor întunecate. În plus, are ceea ce bunica ei numea „har".Când, într-un orasel cufundat în zapada din San Venganza de Sud, tatal lui Melania încearca sa distruga un vampir puternic numit Demon, el este transformat într-un zombi. Dupa ce îl împiedica pe tatal ei sa o omoare, Melania îsi da seama ca a devenit urmatoarea tinta a creaturilor noptii si trebuie sa faca orice ca sa-si salveze pielea. Iar daca vrea sa supravietuiasca, trebuie sa se bazeze pe ce au învatat-o tatal si bunica ei: sa înceapa sa aiba încredere în oameni.
Alaturi de Emanuel, un coleg de clasa care este muscat de o fiinta stranie si transformat într-un loup-garou (pe jumatate vârcolac), si de Cristi, un d'jamphir (vânator de vampiri, pe jumatate vampir si el), Melania se angajeaza într-o lupta pe viata si moarte cu maleficul Demon.
Va continua ... ;) <3