3.

6.8K 255 61
                                    

Angela

Czas skończyć to co zaczełam do miasta przylecieli ludzie z gangu więc jade do biura mojego brata i jego kolegów. Wchodze tam z bronią w ręku i celuje w głowę mojego brata on odwraca się i dostaje w głowę nie strzeliłam tylko walnęłam go pistoletem resztą chłopaków zajęli się chłopcy. Wsadzamy ich do busa i jedziemy. Dojechaliśmy przywiązujemy ich do ściany i czekam aż się raczą obudzić.

Mike

Budze się i widze że ja jak i chłopaki jesteśmy przywiązani do ściany. Budze ich i przypomina mi się jak to się stoło. I to co zrobiłem mojej małej siostrzyczce ze to ja jej to sprawiłem.
Do pokoju wchodzi Angela z walizką spoglądam na chłopaków pytająco oni tylko kiwają że nie wiedzą. Patrze a tam noże, kastety, broń z najwyszej półki. Angela bieże nóż i wbija do Ashowi w dłoń póżniej Leonowi i Calumowi mi ale przy Lukiem się zatrzymuje i mówi.
-Za to że mnie zgwałciłeś- i nóż ląduje między jego oczami..... Tak ona go zabiła. Nie moge w to uwierzyć .

Angel

Tak zabiłam człowieka znowu jakie to przyjemne zabić człowieka. Dobra nad nimi też nie będe się znęcać nie jestem sadystą. Biorę pistolet podchodzę i mówię.
- Za grzechy się płaci ale ja nie biore pieniędzy tylko zabijam. -mówie i każdego po kolej strzelam w serce i w głowę.

KONIEC

BAD SISTEROpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz