BÖLÜM-1 MEZUNİYET PARTİSİ

207 3 0
                                    

Gamze,sabah erkenden uyandı.İçinde çok garip bi heyecan vardı.Sonunda mezun oluyordu.Aynanın karşısına geçti ve kendisine uzun uzun baktıktan sonra lavaboya gidip yüzünü yıkadı.Aşağı indi,çok güzel kokular geliyordu.
-"Günaydın anne"dedi gülümseyerek.Annesi arkasına döndü,
-"Günaydın Gamzeciğim.Benim güzeller güzelim nasıl hissediyor bakalım"dedi ve ellerini havluya silip Gamze'nin karşısına oturdu.Anlatmasını bekledi.Gamze yere bakarak,
-"Biraz heyecanlıyım tabii"dedi gülümseyerek.
Gamze ve annesi evde tek yaşıyorlardı.Bir de Gamzenin 15 yaşında bir erkek kardeşi vardı.Babasını ise 10 yaşında kaybetmişti.Şimdi ise 23 yaşındaydı.Açık kumral uzun saçları,ela gözleri,uzun boyu ile tıpkı babasını andırıyordu.Yemek yedikten sonra Gamze yukarı çıktı ve gardolabını açtı ve gardolabı baştan aşağı süzdü."Acaba ne giysem"diye 1 saat düşündü.Yatağının üstünde bir sürü giyisi vardı.Tam ayağa kalkıyordu ki telefonunun çaldığını fark etti.En yakın arkadaşı Gizem arıyordu.Açtı,ikisi de ne giyecekleri konusunda kararsızdılar.Gizem,"alışverişe mi gitsek?"dedi.Gamze "İyi fikir"dedi.Üstünü giyindi ve evden çıktı.Arabasına bindi fakat araba çalışmıyordu."Allahım,bari bugün bi aksilik olmasın"dedi.3-4 kere denedi fakat çalışmıyordu.Tam pes ediyordu ki bi kere daha denemeye karar verdi.Sonunda çalışmıştı.Çok vakit kaybettiği için hızlıca gitti.Gizem ile buluştuklarında saat 16.38'idi.Gizem,"Gamze,mezuniyet partisinin başlamasına tam 3 saat var.Biraz hızlı olmalıyız"dedi.Gamze başını salladı ve mağazalara girmeye başladılar.Yaklaşık 10-15 mağaza gezdiler fakat hiç bişey bulamadılar.Gizem "Son olarak şu mağazaya da bakalım"dedi.Girdiklerinde Gamze çığlık attı "Şu şu şu şu şu bizim tıp fakültesindeki Serkan değil mi?"dedi.Gizem"Evett.Yanındaki de Sinan"dedi.Serkan ve Sinan fakültedeki en yakışıklı çocuklardı.Gamze giyisi bakıyordu ki,arkasından birisi dokundu omzuna."Pardon,bakar mısın?"dedi.Gamze arkasını döndüğünde şok oldu.Bu Serkan'dı.Gamze tek kaşını kaldırarak baktı.Serkan"Bence bu sana çok yakışır,denesene"dedi.Gamze "Pardon da sizene benim ne giyiceğimden?Ayrıca bu samimiyet nerden geliyor?Sen ben falan noluyoruz ya?"Diyerek Serkanı tersledi.Serkan sapsarı olmuştu.Elbiseyi kenara bıraktı.Böyle bir tepki beklemiyordu.Gizem koşarak Gamzenin yanına geldi."Kızım sen napıyorsun ya farkında mısın az önce fakültedeki en yakışıklı çocuğu azarladın çocuk sapsarı oldu"dedi.Gamze içinden "Kıyamam"dese bile Gizem'e "Banane ya ne Serkanmış hadi 2 saatimiz kaldı"dedi.Serkanın ona gösterdiği elbiseyi satın aldı Gamze.Gizemde bulabilmişti sonunda.Gamze eve geldiğinde çok yorgun hissediyordu.Hemen yemek yedi ve üstünü değiştirmek için yukarı çıktı.Elbisesini giydi.Aynanın karşısına geçip kendisine baktı."Zevkli çocukmuş"dedi gülümseyerek.Makyajını da yaptıktan sonra annesi odaya girdi."Çokk güzel olmuşsun benim bitaneciğim"dedi ve Gamzeyi öptü.Gamze annesi ve kardeşiyle vedalaşarak evden çıktı.Gizem'i evden aldı birlikte gittiler.Partiye geldiklerinde herkesin gözleri onların üstündeydi.Serkan Gamzeye doğru yürüyordu Gamze çok heyecanlıydı kalbi yerinden çıkıcak gibi olmuştu....

Devamı 2.Bölümde

'YABANCI'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin