Serkan yaklaştı,yaklaştı ve "Elbise çok yakışmış"dedi gülümseyerek.Gamze başını yere eğerek "Sağol"dedi.Utanmıştı.Tam o sırada bir şarkı çaldı.Serkan elini uzattı."Dans edelim mi?"dedi.Gamze içinden ne kadar istese de Serkan anlamasın diye "Git başka birisiyle dans et"dedi ve Gizemin yanına gitti.Serkan başını yere eğerek Sinan'ın yanına gitti."Sinan,Sinan"diyerek Sinanı dürttü.Sinan karşıya dalmış bakıyordu.Serkan Sinanın nereye baktığına bakmak için kafasına karşıya çevirdi.Gizeme bakıyordu."Bende Gizemin senden hoşlandığını söyleyecektim"dedi gülümseyerek.Sinan "Ne ciddi misin?"dedi.Serkan da "Ya bu Gizem seni neden bu kadar alakadar ediyor?"dedi.Sinan da "Bi kere ciddi olsan şaşardım.Ne alakadar edicek be ne alakası var?"dedi.Gizem cidden güzel bir kızdı.Alımlı,koyu kahve uzun saçları,açık kahve gözleri,fiziği ve gülüşüyle eşsiz bir görüntüsü vardı.Serkan "Tabi canıım"dedi.Sinan "Sana ne oldu?"dedi.Serkan "Şu Gamze denilen kızın hareketleri çok hoşuma gidiyor.Ama kız her fırsatta beni tersliyor.Hayatım boyunca hiç bir kız beni terslemedi.Şaşırıp üzüldüm açıkçası"dedi.Sinan gülümsedi.
Aradan uzun zaman geçmişti.Sıra kep atma törenine gelmişti.Müdür yardımcısı 10'dan geriye saydı ve 0 dediğinde herkes kepini havaya attı.O an eşsiz bir andı!
Saat 00.54'tü.Herkes yavaş yavaş evlere dağılıyordu.Gizem "Bizde gitsek mi artık?"dedi.Gizem "Evet saat baya geç oldu annem de 10 kere aramış"dedi.Gizem güldü.Tam çıkıyorlardı ki,Sinan "Pardon güzel kız bakar mısın?"dedi.Gizem arkasına döndü "Bana mı dediniz?"dedi gülümseyerek.Sinan "Senden başka güzel kız göremiyorum"dedi.Gizem "Ne istiyorsunuz?"dedi.Sinan yaklaştı."Arkadaşım Serkan ile bu gece sabaha kadar eğlenicez.Sizde gelmek ister misiniz?"dedi.Gizem Gamzeye dönerek "Acaba onca kız arasından böyleleri neden bizi buluyor?"dedi.Gamze güldü.Sinan "Hadi ama,bizim diğer erkeklerden ne farkımız var?Diğerleriyle eğleniyorsunuz bizimle neden eğlenmiyorsunuz?"dedi.Gizem sinirlendi."Ne diyorsun ya kendine gel biz kiminle eğlendik?Biz sizin gibi adi,pislik insanlarla diyalog bile kurmuyoruz biliyor musunuz?Şimdi bizi rahat bırakın ve kendinize benzeyen insanlarla eğlenin"dedi.Serkan Gamzeye yaklaştı"Hadi ama,bi kere eğlensek ne kaybedersiniz?"dedi.Gamzeyi tam öpüyordu ki Gamze tokat attı."Ben basit bir kız değilim.İğrençsiniz."dedi ve hızlıca oradan uzaklaştılar.Gamze eve geldiğinde annesi ve kardeşi uyuyordu.Sessizce ışıkları kapattı ve yatağına yattı.Aklına Serkanla yaşadıkları bütün gün geldi.Bir anda hayatına girmişti Serkan.Plansızca,zamansızca.Bugün,bir anda.
Devamı---
3.Bölüm'de
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'YABANCI'
AdventureSelam, Şimdi,gözlerini kapat ve düşün 2 kişi düşün,Delicesine seven 2 kişi.Bu 2 kişiden biri bir süre sonra gidiyor,dönüşü olmayan bir gidişle.Gidenlerin ardından geriye kalan acı.