yeni arkadaşlık

31 5 1
                                    

Zil çalıp teneffüse çıkarlar idil ve nil bahçeye gider bankalara oturur yanına masal ve öykü gelir slm verirler banka otururlar kendinileri tanıtırlar ve konu aşka gelir masal sarpatan hoşlandıgını şöyler idil ve nil in ilk arkadaşı masal ve öykü olru onlar çok iyi anlaşırlar ve zil çalar ders boş derstir 4 lü ikizler si ifa gider herkez yerine oturur burak idil in ya in gelir ve tanışirlar burak idil sen çok haşlanmış idil burafı arkadaş olarak görür ve zil Cale herkez eve gideridil ve nil yolda yürürken burak la karşılaşırlar burak Merhaba idil Merhaba nil benim yarın doğum günümde sizde geliş isterseniz der okulun arka sokağandaki islemoğlu cafde olcsk saat 1 de başlıyor der ve gider nil gideriz dime ikizim der ve idil blm olur belki der ve eve giderler nil in ve idil in annesi Perihan hanim kızlarına hediye almıştır bunu söyle ve ikiside çok sevinirler Perihan hanim kızlarina ellbise almıştır ikiside annesine teşekkür eder ve yemek masasına gecerler idil annesinden burağin doğum günün partisi için izin alır ve annesi olru der idil hemen alışverişe çıkar idil kendine cok gzuel kıyafetler alır ve eve döner ve hemen uyur sabah okur nil ve idil hemen hazırlanır hediye alamaya alışveriş merkezine gider idil ve nil burak için çok güzel hediyeler alır ve eve gelirler saat 11 :30 dur hemen kahvaltı eder giyiyim çıkarlar burak için herkez kafeyi süsler ve burak gelir pastasinı üflemeden önce dilek diler ve ufler sıra geldi hediyeyi masal ve öykü saat ve parfüm alır gamze tişört selin burak iyi varsın yazan bi antika araba oyuncak alır nil burak iyiki varsin yazan yapboz alır ben ona kalbin içinde yazan bi burak yazısı alırım ve dans müziği çalar herkez dans eder bitek idil ve burak dans etmez burak idil dansa kaldırır ve dans ederler herkez evine gider kafede bitek burak ve idil kalır dans biter ve burak idile çıkma teklifi eder idil çok şaşır başından aşağı gül dökülür benim çıkarmasını pankartlar vsm şeyler idil bu romantik şeyler karşı burağin çıkma teklifi cavabı olarak tabikidee EVETT der ve hemen bu müthiş haberi gider arkadaşlarına söyler ....

oğlanların bu kızlardan çekecegi varHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin