Jeremy kimsenin onu ispiyonlayıp ispiyonlamadığını düşünerek uyuya kaldı.
Xaiver'ın karnı çok açtı aşşağıya indi Sarah'nın enfes yemeklerinin kokusu geldi burnuna karnı guruldadı. Hemen gidip masaya oturdu. "Yemek ne zaman hazır olur Sarah?", "Hazır bile" dedi yemek tabağını Xaiver'ın önüne koyarak. "Umarım beğenirsin" dedikten sonra Xaiver'ın saçlarını öptü "Senin bütün yemeklerin harika Sarah" Xaiver hemen tabağındakileri silip süpürdü "Yarın okula gideceğim" ,"Bu haldeyken kesilikle olmaz", "Gideceğim!" diye bağırdı Xaiver bağırmak istemedi ama birden çıktı. Sarah hiç bir şey demedi. Xaiver yemekten sonra biraz film izledi ve uyudu.
Sabah kalktığında başı çok ağrıyordu bandajları yüzünden banyo yapamadı. Aşşağıya inip kahvaltı yaptı. Adam onu arabayla bırakacaktı. Xaiver dişlerini fırçaladı ve Adam'la birlikte çıktılar. 7 dakika sonra okuldayılar. Xaiver arabadan inerken gergindi ve biraz da korkuyordu. Okula girdi etraftaki hayat birden durdu herkes ona akıyor dedikodulaşma oluyordu. Daha sonra her şey normalmiş gibi devam etti. Xaiver yavaş ve gergin adımlarla yürüdü ve dolabına geldi, açtı ve içinden bir kaç kitap aldı. Dolabın kapağını kapattığı anda karşısında Jeremy ve Sam'i buldu. Hemen hızlı adımlarla sınıfa gitmeye çalıştı ama Jeremy arkaından koşup onu dolaba itti ve kaçmasın diye iki tarafına kollarını koydu, birbirlerine çok yakın duruyorlardı. Neredeyse aynı nefesi soluyorlardı.Xaiver çok gergindi, Jeremy "Bandajlarını sevdim" derken gülümüyordu. Xaiver çıkmaya çalıştıkça Jeremy onu daha da çok sıkıyordu. Jeremy sıktıkça bedenleri birbirine yapıştı. Jeremy Xaiver'a baktıktan sonra onu bıraktı. Xaiver derin bir nefes aldı ve Jeremy'nin arkasından baktıktan sonra derse girdi.
Xaiver'la olan bu yakınlaşma Jeremy'nin çok hoşuna gitmişti. O anı düşünmeden edemiyordu. Daha fazlasını istiyordu ve daha fazlasını alacaktı.
Xaiver uzun bir günün ardından eve gitmek için sabırsızlanıyordu. Zil çalınca sınıftan çıkıp hızlıca çıkışa yöneldi. Adam onu almaya gelmişti hemen arabaya bindi ve eve döndüler. Xaiver eve girince İlaçlarını aldı. Yukarı çıkıp Ghost'ı besledi ve kumunu değiştirdikten sonra uyudu.
Sabah zar zor uyandı Xaiver okula gitmek istemiyordu ama "Belki bugün Nicolas'ı görürüm" diye düşündü ve yataktan kalktı. Adam çoktan gitmişti. Bugün okula yürümesi gerecekti. Hazırlandı; üzerine açık yeşil bir tişört ve altına düz siyah bir pantolon giyip çıktı.
Jeremy erkenden okula gelmiş kuzeninin arabasını ödünç almıştı. Bir köşede oturdu ve beklemeye başladı
Xaiver 20 dakika sonra okula gelmişti. Tam okula girecekti ki birinin ona seslendiğini duydu. Okulun yan tarafına gitti ve etrafa bakındı. O an biri arkasından yaklaşıp onu tuttuğunu hissetti. Ağzına bir şey bastırıyordu keskin bir kokusu vardı. Kurtulmak için direndiyse de işe yaramadı biraz sonra gözleri karardı.