(Multi Derin'in giydikleri)
°°Derin'in ağızından
Okul denilen bu cehennemde son haftalar...Ama ben hala okula gidiyorum.Neymiş "Belki ders işlerlermişte , konuyu kaçırırmışım bu yüzden o cehenneme gitmem gerekiyormuş."
Neyse yatakta söylenmemde bittiğine göre artık kalkıp hazırlanabilirim.Kalkıp hemen odamdaki lavaboma gittim. Yüzümü yıkamayı pek sevmesemde yinede yıkadım.Hemen dolabıma yönelip (multidekileri) giyindim.Allahtan bugün abim evden erken çıkmıştı yoksa şuan odama dalardı.Neyse gerekli olan çoğu şey çantamda olduğu için sadece telefonumu ve kulaklığımı elime alıp merdivenlerden aşağı indim.Annem ve babam kahvaltı ediyorlardı ve ben okula geç kaldığım için "Afiyet olsun" diyip çıktım.Hemen kırmızı topuklu ayakkabılarımı giydim.Telefonuma kulaklığı takıp "Fettah Can~Sen en çok aşksın"şarkısını açıp hem dinleyip hemde facebook'a girdim.Tam kendimi şarkıya kaptırmıştım ki duvara çarptım.Kafamı ovalıyarak kaldırdığımda pardon duvar değilmiş.Karşımda taş bir varlığın olduğunu farkettim.Ama onun dediği şey üzerine kaşlarım çatıldı.
~Dikkat etsene bücür
BÜCÜR? O...BANA..BÜCÜR..MÜ..DEDİ?
×SENSİN BE BÜCÜR!! diye bir bağırmışım iki sokak öteden duymuşlardır eminim...Ama ona şöyle bir bakınca bücür olmadığını anlamam geç olmadı.Olsun yinede laf sokmam gerekiyordu banane bücür değilse..Tam ilerliyordum ki bir el kolumu tuttu ve durmamı sağladı.Hayır anlamıyorum ki herkesin bu kolumla alıp veremediği ne? Sarp'ta böyle sinir ediyor beni bu hareketi sevmediğimi bile bile yapıyor hayvanat.
Arkamı döndüm ve ona baktım.
×Buyur? dedim umursamaz bir tavırla.
Yanağını göstererek;
~Özrümü almadım dedi.Pardon umarım ben yanlış anlamışımdır.
×Derken?
~Öpücük diyorum alsam fena olmaz?
Ben şimdi ona göstericem öpücüğü..😏
×Aaaa pardon unutmuşum gel...
Yavaş yavaş bana yaklaştı.Tam aramızda mesafe kalmıyorduki onun kafası sağa dönünceye kadar.Neden mi?Çünkü Derin Yenilmez ona tokat attı da ondan...
×Al sana öpücük!!?!?
×Yanağına baktıkça parmak izlerimden hatırlarsın beni öpücüğü rüyanda bile göremezsin gerizekalı.!!? diyip ilerledim.Bütün gerizekalılarda beni mi bulur ya Allahım.!.!.?!Bu sefer kolumdan kimse tutmadı. İyi akıllanmış arkadaş...Tam böyle derken kolumdan yine biri tuttu.
~Ya yine mi sen be bir akıllanmadın.!!
#Sakin ol şampiyon kimmiş bu akıllanmayan😆
~Aa sen miydin Hayal bende az önceki mal sandım.Neyse akşama gelirsin bize anlatırım.
#Tamam o zaman hadi okula
×Hadi dedim ve kol kola girip okula gitmeye başladık. Okulun kapısına geldiğimizde kartımızı çıkartıp okuttuk.Özel okul sonuçta.Ha bu arada ben Derin Kumsal Yenilmez bu yanımdaki en yakın arkadaşım Hayal Masal Güngör.İşte 9. sınıfız okulun son haftaları bu okulda Doruğun babası ve Rüzgarın babasının okulu zaten. İşte öyle ikimizde sapız.Hayal de bende erkeklerle takılır gülüşürüz eğleniriz falan ama ilklerimiz hala bizde.Yani arkadaşça takılırız hepsiyle.Kapıdan girdiğimde Doruk ve Rüzgar'ı gördüm.Ve ne tesadüfki buraya doğru geliyorlar.Yetti be canım bunlarda.Hayal'i dürdükledim.Oda benim baktığım yöne bakınca:
#Sanırım artık kusucam dedi.Aslında bende aynı fikirdeydim.Kafamı sağıma çevirince ise onu görmeyi hiç beklemiyordum.O bu okuldamı okuyormuş.Tam önüme dönüyordum ki Hayalle kollarımız ayrıldı ve Doruk tam önümdeydi.Nefes almak bile istemiyordum.
∆Noldu? Şimdi nefes alıyorsun çünkü yemiyeceğim seni! diyip kahkaha attı.Eminim ki şuan yüzüm bembeyazdı.Kahkahası son bulunca konuşmaya devam etti.
∆Okulun sonuna geldik sen hala benim olamadın.Aaa darılıyorum ama. dedi.
Şuan çok korkuyordum.Bana bişey yapabilirdi herkes ondan korktuğundan bişey yapamazdı ona arayada giremezlerdi.Ya Hayal ona nolmuştu.Sonunda ağzımı açabilmiştim ve ilk sorduğum soru:
×Hayal nerde?
∆Korkma Rüzgarın yanında dedi.
Asıl korkmam gereken oydu zaten gerizekalı.!.!.!.°°Aras'ın ağzından
O şuan tam karşımdaydı. Bana tokat atmıştı evet ama şuan onun çaresizliğini görüyordum.Araya girecektim ama biraz daha beklemeliydim. Bu arada Bulut nerde acaba? Yolunumu kaybetti salak.Yeni okul olunca.Zaten o kızda ilk girince içeri beni gördüğünde şaşırmıştı.Farketmiştir sanırım bu okuldan olmadığımı.Neyse bakalım daha ne kadar ileri gidicek bu çocuk.Elime bakınca şaşkındım ben elimi sıkıyordum.Ama neden ?O kız içinmi ?Tabiki hayır sadece çaresizdi ve bu yüzden merak ediyordum.Bu yüzdendi yani elimi sıkmam. Dimi?Karşıya baktığımda o kızın ağladığını ve çocuğunda onun boynuna yöneldiğini gördüm.O kadar ağlıyorduki o çocuğu öldürebilirdim.Oturduğum banktan direk kalktım ve ilerledim.İşte şimdi bittin sen!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çat Kapı Gelen Mutluluk
Ficção AdolescenteDerin'in Aras'a çarpmasıyla başladı herşey.Aras ona o an bişeyler hissetmişti.Ama olmaz diyordu hep, okulun bahçesinde Doruğun Derin'e öyle davranması çok canını sıkmıştı Aras'ın..Ona aşık mı olmuştu?Sanmıyordu. Ama onu çok kıskanıcaktı.Hayal ise is...