Bir sınıf nasıl bu kadar çılgın olabilir ki;Evet ben böyle bir sınıf tanıyorum.
Derse girmiştik.Dersimiz Matematik idi.Ümmühan hoca :Arkadaşlar defterlerinizi çıkarın dedi.Herkes defterini çıkarmıştı.Duvar kenarında oturan Oğuzhan efe duvarla konuşuyordu.Hocamiz kızmıştı.Ama o aldırış etmedi. En arkada konuşan Esra ve Feyza çok konuşuyorlardı.
Ümmühan hoca : Napıyosunuz bura kahvehane değil dedi .
Esra ve Feyza:Ağzında sakız çiğneyerek : Hocam ya nolcak iki muhabbet ediyoz dedi ve hocamız dışarı kovdu.Zil çalmıştı.Herkes dışarı çıkmıştı.Ben,Ahmet ,Tahir tuvalete gidip elimizi yüzümüzü yıkadık.Ve sınıfa gittik.Sınıfta kavga vardı.Çakır Oğuzhan Arık'a yumruk atmış ,oğuzhan arık da Çakırın karnına tekme atmıştı. Hocalar i kisinede tutanak tutmuştu.İkinci derse girmiştik.Esra ve Feyza derste sevgililerine mektup yazıyorlardı. Derste şarkı söyleyen Bilal habire çöp atıyordu.Hocamiz: Yeter artık diye bağırarak sözlüsüne 0 verdi.Ve aniden Senanın kalemlerini izinsiz alan Tahir yere düşmüştü.Sena: Oh oh oh iyi oldu öküz dedi.Tahir ağlayarak yerine oturdu ve ikinci derste bitmişti.Tenefüse çıkmıştık.Hediye ve Sude kendi aralarında konuşuyorlardı.Bende yanlarına gidip bugünkü yazılanların defterini alabilşrmiyim dedim. Hediye hayır dedi.Hediye biraz cimridir. Sudenur herzamanki gibi kitap okuyordu. 1 haftada bir roman bitiriyordu.Ders zili çalmıştı.Dersimiz İngilizceydi. O derste çıtımız çıkmıyordu.Deftere yazılar yazıyorduk. Biz 4-5 kişi hariç birimize silgi atıyorduk. En sonunda sude hocaya ispitledi.Hoca bizi disipline vermişti.Zil çalmıştı.Bütün sınıfın kızları( sudenur hariç, yine kitap okuyordu)sudeye dalmıştı.
Sude müdür yardımcısının yanına gidip kızları ispitledi.İçeri zili çalmıştı.Hoca kitabı açın diye bağırdı.
Kitabı açtık ve hoca anlam soruyordu ben parmak kaldırmıstım ve hoca kalk dedi.Soruyu cevaplamıstım.
Ogusana bizim çılgın sınıf "DELİ" diyoruz.Ali Deli Deli diye bağırıyordu.Oğushan Aliye yumruk atmış ve sonra hocanın yanına kaçmıştı.Hoca buna çok kızmıştı.Zil çalmıştı.Herkes dedikodu yapıyordu.
İçeri zil çalmıştı.Ders müzik idi.
Derste hoca şarkı söylüyordu.Ve öbür o ğuzhana( sinifca pancar kafa diyoruz) olum sinir etme beni.dedi.
Zil çalmıştı.Herkes sudenurun yanına gidmiş, mörül mörül bakıyordu.İçeri zili çalmıştı.Ders fen idi.Derste etkinlik yapıyorduk.Derste deli yine duvarla konuşuyordu.Hoca Delinin yüzünden etkinlik yapmadı.Zil çalmıştı.Bilal 8/L sınıfından bir çocukla kavga etmişti.Yarın çok büyük kavga olcaktı.Ders zili çaldı.Ders işledik ve herkes yarını bekliyordu.ARKADAŞLAR OKULUN İLK GÜNÜNDE OLAYLAR BAŞLADI.NASILDI İLK BÖLÜM?