Σνομπάρισμα⚡

268 7 2
                                    

Ένα από τα χειρότερα πράγματα τα οποία κάνουν τα αγόρια. Όχι μόνο αυτά αλλά και τα κορίτσια αλλά σε μικρότερο βαθμό. Συνήθως τα κορίτσια το κάνουν γιατι θέλουν να κάνουν το αγόρι να ζηλέψει. Το να βλέπουν όμως τα μυνήματα και απλά να μην απαντάνε είναι πολύ στενάχωρο. Πάει το ερωτευμένο κοριτσάκι να στείλει ένα απλό μήνυμα, ένα γεια κάτι και περιμένει τόση ώρα με αγωνία με πόδια της να τρέμουν και απλά ο άλλος το διαβάζει και δεν απαντάει. Ρε φίλε μου...βρε καλό μου παιδί..
Αν δεν θέλεις να απαντήσεις τουλάχιστον μην το δεις κανν!! Σβηστό, κανε πως δεν υπάρχει. Το να διαβαστεί και να μην απαντηθεί είναι λόγος για να μείνει άγρυπνο όλη νύχτα το καημένο το κορίτσι. Καθόλου δεν τα παραλέω. Έτσι είναι. Και αν δεν το πιστεύεις απλά στείλε της στης 3 το βράδυ και θα δεις να απαντάει κατευθείαν γιατί έχει το κινητό στο χέρι με ανοιχτή την συνομιλία. Αλλά ακόμα και αν δεν απαντήσει σημαίνει ότι έχει μια αξιοπρέπεια και ότι δεν θα πέσει στα πόδια σου και θα σε παρακαλάει να της μιλήσεις. Είναι πολύ απλό.
ΜΗΝ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΤΟ ΓΑΜΩ ΜΉΝΥΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΛΗΓΩΣΕΣ!! ΟΚΕΥΥ?? Και αν χέστηκες για το αν θα πληγωθεί φαντάσου να ήσουν εσύ στην θέση της. Και αν είσαι τόσο σκληρός και δεν πληγώνεσαι τότε απλά πρέπει να σου συμβεί.

Το άλλο είδος σνομπαρισματος είναι μέσα σε μια παρέα. Είστε σε μια ωραία παρέα με αγόρια και κορίτσια και υπάρχει μια που της αρέσεις. Σου μιλάει και εσύ απλα συνεχίζεις να μιλάς με τα φιλαράκια σου και κανείς σαν να μην υπάρχει. Το πολύ πολύ να της απαντήσεις ξερά και να συνεχίσεις αυτή την ενδιαφέρουσα συζήτηση που συνήθως είναι για ποδόσφαιρο ή ότιδιποτε περιέχει μπάλα, ηλεκτρονικά παιχνίδια, το καινούργιο I-phone και για ότι άλλο λέτε εκείνη την ώρα. Αυτό το πράγμα κάνει τα κορίτσια να νοιώθουν άβολα και να νομίζουν ότι είναι ηλίθια και ότι η άλλη που είναι μαζί σου είναι καλύτερη από εκείνη. Όσο θέα και να μην είναι υπάρχει ένας λόγος για να απαντήσεις με σοβαρότητα και προσοχή σε αυτό που σου είπε. Γενικά κάνε συζήτηση γιατί μπορεί να έχει έναν φανταστικό χαρακτήρα που πρέπει να γνωρίσεις.

Η τελευταία περίπτωση που είναι η πιο σπαστική είναι αυτό το κορίτσι να είναι το δικό σου κορίτσι και να την έχεις καλέσει μαζί με την παρέα σου. Δεν λέω Οκευ συζητά μαζί με τα φιλαράκια σου αλλά αν ήθελες να τους λύσεις τα προβλήματα τους να μην την επέρνες μαζί σου. Αυτή η καημένη η κοπέλα απλά ήθελε να βγει μια αναθεματισμένη βόλτα μαζί σου. Αντί για αυτό κάθεται σε μια γωνία και βαριέται την ζωή της. Δωσ' της σημασία... Ελα! Περιμένω πήγαινε και πες για ένα θέμα το οποίο μπορείτε να συζητήσετε όλοι μαζί. Το χρειάζεται. Αλλιώς χαραμίζεται μαζί σου.

Λοιπόν αυτά είναι το πρώτο μέρος αυτού του βιβλίου και θέλω να μου πείτε αν είναι καλό ή μόνο εγώ βλέπω έτσι τα πράγματα. Ελπίζω να ήταν καλό και διαφορετικό.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jan 10, 2017 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

15 συμβουλές για μαλάκες Donde viven las historias. Descúbrelo ahora