Na párty

276 12 0
                                    

Před barákem zaparkuje Daniel a já mu hodím klíče. Zaťuká na dveře a já mu otevřu.

"Čau!" Pozdravím ho.

"Čau, ideme?"

"Jo, už běžím." Řeknu vezmu mobil, klíče a peněženku a jdu s ním k autu. Před autem se zastavím a kouknu na něj. Pak nasednu do auta.

"No, - a co teda děláš v Praze?"

"Prišiel som za tebou natočiť nejaké video a taky tu máme youtube zraz s pár kamarátmi z youtube scény." Koukl na mě a usmál se. "Ty o tom nevieš?"

Kouknul jsem letmo na jeho oči a přiznal se. "No asi jsem trochu zapoměl." Zasměju se sám sobě.

"Dobre, a ako sa máš ty?"

"Docela to ujde, za ten rok se toho moc nezměnilo."

"To už je rok? Nečakal som, že to už bude taká doba."

"To víš, čas ubíhá rychle." Jó jasně - rychle, ten rok jsem na tebe myslel, sledoval tvá videa a ty? Ty teď děláš jako by sme se neviděli dva dny! Mezi námi asi nic nebude... Udělalo se mi smutno, že to bral takhle. Vážně jsem to nečekal, proč neřekl něco jako "Bola to dlhá doba. Plánoval som prísť skôr, ale nešlo to." Podíval jsem se na něj a snažil se tvářit vesele. Potom jsem sledoval jak se za oknem míjí svět.

Když jsme dorazili na místo, ta jsme vlezli do baru, všude byli opilý lidi, který jsem vůbec neznal. Vzadu byli nějaký youtubeři, který jsem tak nějak znal. S Danielem jsme si sedli až dozadu do rohu. Objednal jsem si pár panáků a Daniel seděl vedle mě. "Hey, GoGo!" Zařval jsem mu do ucha.

"No čo je?" Zeptal se poněkud, no jak to říct - neopile? To je asi jediné slovo, které mě pro to napadá.

"Nepůjdeme už? Tady je nuda." Střih - nuda to byla jen protože jsem tam moc lidí neznal a taky - čtěte dál.

"A kam chceš ísť?" Zeptal se Daniel.

"Co já vim, třeba ke mě domů." Navrhl jsem a upřímě - trochu divně jsem se na něj koukl.

"Ale ja ešte ani nezačal piť!" Zvýšil hlas abych ho slyšel.

"No právě, není s tebou dneska moc srnada, pójď! Aspoň mě budeš moct odvést!"

"No dobre...." Řekl i když bylo pozat, že nechce. V tu dobu už jsem byl úplně na mol.

Sednul do auta a já vedle něj, pokusil jsem si zapnout pás a když se mi to nedařilo tak mi ho zapnul Daniel, potom na mě tak hodil očkem a letmo se mě dotkl, pak se už jen věnoval řízení.

Když jsme dorazili na místo vystoupili jsme a Daniel mi pomohl otevřít. Já sebou fláknul na postel a celý svět se trochu točil. "GoGo! Pojď ke mě!" Zavolal jsem.

"Ale notak, ešte sa mi nechce isť spať. Potom si ľahnem treba na gauč." Opovrhnul mou nabídkou.

"GoGó, dělej!" Křiknul jsem po něm. Potom už si moc nepamatuju, jen vím, že nakonec přišel.

                                                                          ...

"Dobré ránko Smusa. Dáš si raňajky? Vzal som aj šišky, chceš?"

"Có? Co? Asi. Co jsou to šišky?" Bylo mi špatně, hlavu jsem měl jako střep.

"Koblihy! Prepáč." Kouknul na mě a usmál se.

"Tak jo! A něco na hlavu, někde tam nahoře v poličce..." Řeknu ještě trochu rozespale a zívnu. "Jak ses vyspal?"

"No, dobre. A ty?" Zasměje se.

"Jak se to vezme," rozesměju se. "Ale docela dobře - asi jo."

"Tady máš." Řekne, hodí mi na stůl talířek na něm kobliha a paralen, vedle postaví sklenici vody. Když se nasnídáme vlezu do koupelny a začnu se sprchovat, nechám odemčeno - stejně ani namám klíč. Sprchovým gelem se začnu umývat, potom se spláchnu vodou. Ta teplá voda byla moc příjemná, jak pomalu stékala po mém těle, kéž bych někdy mohl říct svalnatém, ale byl jsem rád, že jsem byl aspoň trochu ve formě. Potom jen slyším jak se otevřely dveře. "Hey, to jsi ty Dane?" Křiknu do proudu tekoucí vody.

"Jo, prepáč len si idem umyť ruky."

"V pohodě," řeknu a otočím se k němu čelem, "půjdeš se pak taky osprchovat?"

"Dobre, len ťa teraz nechcem rušiť." Trochu divně se usměje, jako by se dost styděl.

"To neřeš, stejně už jdu ven!"

"Dobre, za chvíľku som tam." Pak zavřel dveře.

Asi za patnáct minut zaťukal, "no? pojď dovnitř, ty ťukat nemusíš." Otetevřel dveře a zakryl si oči předloktím a dlaní pravé ruky.

"Preboha obleč sa!" Vyhrkl.

"Jó, sorry, " zasmál jsem se, "když ti to vadí."

"Mne to nevadí, len či to tebe nevadí, je to také ... - no, čudné." Usmál se.

"Tady máš ručník, a vevnitř je nějaký sprcháč a tokové ty blbosti." Usměju se a začnu se oblíkat. Daniel se zase svlékne a vleze do sprchy, "pak něco natočíme ne?" řeknu, abych odvedl pozornost ode mě.

"Jo, dobře." Zasměje se a pustí vodu.

Když se dosprchuje, vyleze. "Hey, Šimone?!"

"No, co je?"

"Poď sem prosím!" Zavolal.

"Jó, už jdu. V klidu."

"Dobre." Pak jsem šel za ním.

Takže doufám, že se vám první kapitola líbila. Další vydám asi v neděli - možná dřív a určitě pište jestli mám pokračovat :), protože je to pro mě důležité a i trochu rozhodující, jestli se tomu mám začít fakt věnovat nebo na to tak trochu kašlat :D. Tak určitě napište do komentů :) už se těším až napíšu další kapitolu :D

Smugo :3 [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat